#2 Vzbura začína

51 7 3
                                    

Autor: fantassyllove

Názov diela: Vzbura začína

Žáner: fantasy

Anotácia:

Luke Reigtark, syn kráľa, princ a následník trónu, si žije v blahobyte s dostatkom jedla, so všetkým čo si praje a pod hrozbami trestov, ak povie slovo proti otcovej vláde. Keď sa mu podarilo utiecť, predstavoval si pokojný život ako jeden z poddaných. Počas cesty pochopí, že jeho osudom je bojovať proti kráľovi a za lepší život. Medzi Vzbúrencami, ktorí chcú zvrhnúť a zabiť kráľa a princa, avšak ostáva jeho identita utajená.

Seth v snahe zničiť Vzbúrencov uzatvára spojenectvá s kráľmi a súhlasí s výrobou nových ničivých zbraní. Každým dňom bez syna je zúfalejší a posiela svojich špehov nájsť syna, ktorý mu právoplatne patrí.

Zostane Lukeova identita skrytá? Dokáže sa v boji za lepší život preniesť činmi princa a kráľa? Udrží si slobodu alebo stratí všetko?

Prvý diel série Vojna vlčích kráľov

HODNOTENIE:

Obálka: Cover je naozaj nádherný! Musím veľmi pochváliť grafičku, ktorá ho robila

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Obálka: Cover je naozaj nádherný! Musím veľmi pochváliť grafičku, ktorá ho robila. K tvojmu príbehu sa perfektne hodí. Keďže dej sa točí okolo princa Lukea a okolo kráľovskej rodiny, veľmi sa mi páči červenohnedý podklad i koruna s mečom v popredí. Myslím si, že tento cover dokáže doslova prinútiť čitateľov k tomu, aby na tvoj príbeh klikli.

Popis: Anotácia obsahuje všetko, čo by mala. Trošku si nám načrtla dej, no zároveň si ho príliš nevyzradila. Skvelé, že si na konci popisu použila otázky. Aj vďaka nim môže čitateľa príbeh zaujať, pretože bude chcieť zistiť odpovede.

Vytkla by som ti ale niečo, čím sa budem zaoberať aj v nasledujúcej kategórií. Tým problémom je, že tvoríš naozaj veľmi dlhé súvetia, kvôli ktorým pôsobí popis trochu chaoticky (to, že sa k tomu vrátim znamená, že si túto chybu urobila aj v samotnom príbehu).

Beletria je charakteristická tým, že sa v nej pravidelne striedajú dlhé a krátke vety.

Už tu, v anotácií som sa mierne strácala. Niektoré vety som si musela prečítať viackrát a až potom som ich pochopila. Preto by som na popise ešte zapracovala. Máš tam veľmi veľa súvetí, ktoré by sa pokojne dali rozdeliť na dve samostatné vety.

Gramatika: Tu väčšinou bývam najkritickejšia, no v tvojom príbehu som mnoho gramatických chýb nenašla. Sem-tam ti ušlo Y/I (hlavne v Nominatíve plurálu pri prídavných menách podľa vzoru pekný) alebo si sa mýlila v Inštrumentáli a používala si Z namiesto S (s kým, s čím).

Častejšie chyby boli hlavne v čiarkach → a to v súvetiach, kde sa nachádzali vzťažné zámená.

Napr. Určite nevedia, kto v skutočnosti bol.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Dec 23, 2021 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

WATTPAD → Recenzie /Zatvorené/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora