1

164 18 18
                                    

Tma a chlad. Všude kolem byla tma a jediné, co jsem cítila byl chlad. Hlavou mi běhaly myšlenky, jak moc lituju, že jsem do té svatyně kdy vstoupila, protože jakmile jsem tak udělala, pohltila mě tma. Jakoby mi někdo zhasnul v hlavě. V ten moment se mi po těle rozlila panika a zatajil se mi dech. 

"Jsi v pořádku?" Ozval se mi v hlavě hlas a bylo to, jako kdybyste se topili pod vodou, nemohli se nadechnout a najednou vás někdo za ramena vytáhne ven. Do plic jsem prudce natáhla vzduch a protřela si oči.

"Promiňte?" Odkašlala jsem si zmateně. Seděla jsem na schodech svatyně, přede mnou klečela blonďatá dívka přibližně mého věku a starostlivě se na mě dívala. Porozhlédla jsem se kolem sebe a srdce mi vynechalo úder, když jsem nikde kolem sebe neviděla ani známku po Peterovi.

"Vyšla jsi ven a zhroutila se na schody" Vysvětlila opatrně a její oči si mě skenovaly, jakoby snad cítila, že něco není v pořádku. Protože něco bylo opravdu špatně. 

"Kde to jsem?" Polkla jsem na sucho, když jsem si uvědomila, že nepoznávám budovy kolem nás. Možná jsem seděla na schodech svatyně, ale obchody naproti přes ulici rozhodně nebyly stejné, jako předtím. "Proč tady není sníh?" V mém hlasu byla jasně slyšet zvedající se panika.

"Protože je..jaro?" Naklonila dívka hlavu na stranu a nadzvedla obočí.

"Jaro?" Vyhrkla jsem. "Když jsem šla dovnitř tak byla zima a všude byl sníh a-a-" Hlas mi přeskakoval a do očí mi stouply slzy. Cítila jsem, že je něco špatně. Hodně špatně. 

"Hej, hej, uklidni se" Přerušila moje zběsilé blábolení. "Jsem Gwen" Podala mi ruku s vřelým úsměvem a já na ní jen zírala, slzy řinoucí se mi po tvářích. "Nějak to vyřešíme" Snažila se mě uklidnit a já pohledem klesla na její ruku. Pomalu jsem svou vložila do té její.

"Aletta" Představila jsem se tiše. Svojí dlaň z té mé nevytáhla, místo toho se postavila a zvedla tím na nohy i mě. "Nebyl tady semnou náhodou ještě jeden kluk? Peter Parker?" Dodala jsem. 

"Peter Parker?" Změřila si mě pohledem. "Ty znáš Petera?" 

"Byl tady nebo ne?" Ignorovala jsem její dotaz. Potřebovala jsem ho najít. Až ho najdu, všechno bude mít své vysvětlení. On se pořád dostává do podobných situací kvůli Avengers, možná jsem tentokrát jen skončila v té šlamastice já a on mi vše vysvětlí.

"Nebyl, ale můžu tě za ním vzít do školy" Věnovala pohled hodinkám na jejím zápěstí. "Za chvíli začíná hodina" 

"Ty chodíš na Midtown high?" Kdyby Gwen znala Petera a chodila s námi do školy, tak bych ji snad znala aspoň trochu, ne? 

"Hmh" kývla hlavou souhlasně jen Gwen a mávla na taxík. Společně jsme nastoupili a mě se hlavou vířilo milion myšlenek. Zrak jsem upřela z okénka a ještě víc mě zmátlo, když jsem sotva poznávala, kde jsem.

"Jsme v Queensu, že?" Otočila jsem se na ni. Gwen odtrhla se od mobilu, nevím proč stále tlačítkového, a zabodla do mě oči. Jasně bylo cítit, jak se její přistup změnil. 

"Samozřejmě" Hlesla jen a se zamyšleným pohledem se opět vrátila k mobilu. Cítila jsem na ní, jak ji zde už také něco nehraje. 

Po chvíli jízdy taxík zastavil a já nemohla uvěřit svým očím. 

Midtown high byla Midtown high. Ale vypadala jako ta, kterou sem viděla ve školním archivu. Jakmile jsem vystoupila z auta, zběsile jsem začala šacovat kapsy, dokud jsem nevytáhla svůj mobil. Maličko jsem si oddychla, když jsem spatřila Stark Industries logo na zadním obalu. Všechna moje panika se mi ale rázem vrátila, když jsem v horním levém rohu spatřila datum.

20. 5. 2008

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 21, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

THE WRONG UNIVERSE //SPIDER-MAN//Kde žijí příběhy. Začni objevovat