~Sannes pov~
Ik ben zo bang dat het Tom niet lukt. 'Weet je ik heb een idee' ik kijk Milo raar aan. 'We gaan gwn samen wonen weg uit het studenthuis en niet bij de jongens'
~Milos pov~
Ik zie dat mijn idee nog meer tranen bij der krijgt. 'Wat is het zo'n slecht idee' 'nee maar ik moet je wat vertellen. Weet je nog die keer dat ik in het ziekenhuis kwam met dat ongeluk' 'ja je lag in een coma voor 3 maanden en je wist niet meer wat er was gebeurd' ze kijkt me aan. 'Ik weet nog wel wat er was gebeurd' 'Oh vertel' zeg ik ook al weet wat ze gaat zeggen.
'Ik sprong zelf. Ik sprong van de brug omdat ik het niet meer zag zitten' ik hoor aan der stem dat ze moet huilen en ik geef der een knuffel.'Dat wist ik al lieverd waarom denk je dat ik er die 2e kwam. Ik zat naast je en je zei dat je alleen aan het denken was maar kom op je bent me beste vriendin en ik weet precies wanneer je liegt. Ik ging op onderzoek uit en kwam er achter dat je bij de brug was gevonden' zeg ik. Ze lacht een beetje. 'Tuurlijk wist je het al' 'maar wat vind je van me idee' 'eigenlijk een best goeie'
~Sannes pov~
Toen ik die 3 maanden in coma lag droomde ik dat ik samen woonde met Milo en het is raar maar we hadden ook 2 kinderen 1 jongen en 1 meisje. Tim had een vriendin en Timmy kon horen en praten zoals nu. Ik heb geen jas aan maar het is ook net een sauna buiten. 'We hadden die sauna binnen nou niet echt nodig of wel soms' zegt Milo lachend. 'Nope' Matt loopt naar ons toe en we gaan terug naar binnen.
Ik zit binnen tegen Milo aan en hij heeft zijn arm over mijn schouders. Tim en Marit zie ik nergens maar het zal wel. 'Kunnen we kerst film kijken pleaseee' vraag ik aan de jongens en ze kijken me raar aan.
'Jaaaaa kerst film' roept Timmy springt op en neer. 'We zitten bijna te stikken van de hitten en deze 2 willen een kerst film kijken' zegt Koen lachend.
'Oh maar dat is niet het raarste hoor geloof me er gebeuren raderen dingen daar hoor' zegt Milo en hij kijkt me aan. Ik zie Matt jaloers kijken, Timmy zit op Raouls schoot wat er best cute uitziet. Hij maakt een soort hartje met zijn handen bij mij en Milo en steekt dan zijn tong uit.~milos pov~
Ik zit met mijn arm over Sanne der schouder heen. En ik merk dat ze zich weer veilig voelt, dat heeft ze lang niet gedaan eigenlijk. Ik zie Timmy een hartje maken en ik moet een klein beetje lachen. Matt kijkt jaloers naar ons. 'Jongs ik en Milo moeten jullie wat vertellen' zegt Sanne en ze gaat rechtop zitten. 'Jullie komen bij ons wonen' zegt Raoul. 'ieuw gozer nee' 'ouch' zegt die dan. 'Nee Milo en ik gaan in 1 huis wonen weg uit het studenthuis' ze zegt het met volle trots en de jongens zijn blij voor ons. 'Mag ik bij jullie wonen dan' vraagt Timmy schattig. 'Nee maar je mag altijd langskomen dat weet je' zegt Sanne en Timmy glimlacht.
De rest van de dag zijn Sanne en ik aan het kijken naar een huis.
JE LEEST
in studentenhuis met kale
Fanfictionhey hoi ik ben Sanne ik woon met Milo in het studenthuis. gwn lezen