1e huis

697 16 0
                                    

~Sannes pov~

We zijn aan het kijken en aan het kijken. Het maakt me zo fucking moe. Het feit dat ik met Milo ga samen wonen is echt een droom die uitkomt. 'Hey wat vind je van dit huis' hij wijst er 1tje aan. '4 slaapkamers 5 badkamers een goeie en mooie woonkamer en kijk een kook eiland zoals jij altijd wilt. De tuin is best groot we zouden er zo een zwembad in kunnen zetten' zegt die enthousiast. Ik kijk naar het huis en eerlijk ja het is een best mooi huis. We besluiten het gwn te kopen.
'Milo' zeg ik blij. 'Ja' zegt die lachend. Ik denk dat die de verbazing in mijn gezicht ziet. 'We hebben net ons eigen huis gekocht' zeg ik blij en verbaast. Hij lacht een beetje.

~Milos pov~

Ik moet lachen om Sannes reactie. Ze ziet er blij en verbaast uit. Ze zit op me schoot dus ik geef der een kusje in de nek. Ze draait der hoofd om en der haren komen in me gezicht. 'Ouch' zeg ik. 'Sorry' zegt ze proberend niet te lachen. Ik weet wel iets waar ze niet tegen kan. Ik kijk der aan maar ze ziet het al aan me blik denk ik want ze rent weg voor der leven. Ze rent naar de woonkamer om de tafel. 'Kan iemand San pakken' zeg ik. Ik zie Raoul der vast pakken en brengt der naar mij toe.
'Nu kan je niet meer weg rennen' zegt Raoul. Ik pak der over en gooi der over me schouders. Ik ren naar boven met der en begin der te kietelen.

'Milo stop stop stop' zegt ze giechelend. 'Uh laat me er ff over nadenken.... nee' ze moet nu lachen en probeert te bewegen maar het lukt niet echt. 'Zeg dat je van me houd' zeg ik lachend. 'Ik hou van je' ik stop met kietelen. 'Dus niet gepranktt ooohhhh' roept ze en rent snel de kamer uit ze valt bijna van de trap en springt dan het zwembad in. Ik spring er achter aan en ze zwemt naar me toe. Ze doet der benen om me middel een geeft me een kusje. 'Ik hou ook van jou' zegt ze. Ik glimlach naar der en na een tijdje gaan we het zwembad uit want San kreeg het koud en we gaan zo eten.
'Ik ga douche' roept Sanne en ze rent naar boven en na 30 minuten weer naar beneden. Ze heeft mijn hoodie aan.

'Had je dat gevraagd' zeg ik en ze schud der hoofd nee. Ze ziet er schattig uit met die hoodie. 'Weet je wat wen er maar aan gozertje' zegt ze en ze gaat tegen me aan zitten. 'Okay ik zal er aan wennen kleintje' ze kijkt me aan met een schattige maar boze blik. We gaan idd een kerst film kijken home a lone om precies te zijn. Sanne valt halverwege in slaap op mijn schoot. Het is erg schattig en ik speel lekker met der haren.

in studentenhuis met kaleWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu