vragen

952 16 1
                                    

Milos pov
Het gaat zometeen zo fout. 'Okay' 'okay'
Ze gaan tegenover elkaar zitten en kijken elkaar serieus aan. 'Nog 1 voorwaarden ik mag alles vragen' 'deal maar je hebt 5 minuten' 'okay deal'
Ik zet een timer aan.
'Wie is Tom' 'mijn stiefvader maar ik zal hem nooit zo zien' 'okay je broertjes hoe oud zijn ze' '4 en 17' '4 is het je hele broertje of half broertje' 'half broertje maar ik zie hem als me kleine broertje' 'ooit sex gehad zonder dat je dat wilde'

Oh nee. Ik kijk der aan.
'Ja' 'weet Milo dit' 'ja'
Ik merk dat ze geïrriteerd is maar ze gaat door. 'Hoe oud was je' 'ik was 17 bijna 18 en nee me moeder weet van niks' 'welke opleiding doe je' 'ik doe een teken opleiding dus kunst' 'kijk jij onze filmpjes' 'soms als ik zin heb' 'voor wie kijk je de video's' 'omdat mijn beste vriend er inzit'

Jezus wat doet ze dit slim man. 'Op wat val je' 'jongens en meiden problemen' 'knap is er iets wat Milo niet weet' 'zeker niet' 'dus je verteld hem alles' 'ja zeker en anders komt die er achter geen idee hoe' 'kende je de gozer die tegen je wil in sex had met je' 'sterker nog hij was mijn boy' 'dus jullie hadden iets' ze zucht. 'Ja en heb er spijt van'

Het wekkertje gaat af dat betekent dat die moet stoppen. Ik zie dat San zich inhoud en dat ze hem wilt slaan. Ze loopt weg en ik zie dat ze tranen had. 'Matt je bent een beetje te ver gegaan' zeg ik. 'Ze heeft geen 1 keer gelogen' Matt kijkt me aan.
'Hij had iets in der drankje gedaan ze ging out ik heb het der moeten vertellen gast. Ze wilde het zoizo het nooit doen want zij wilde hem niet ze werd verplicht man'

Matthys pov
Shit. Sanne loopt later terug en ze veegt iets van der wangen af. Der ogen zijn nogsteeds rood en Milo kijkt me boos aan. 'Een deal is een deal me broertjes mogen mee' zegt ze.
Deze meid kent geen stoppen of wel soms. 'Ja gezellig'

Ik krijg een telefoontje van de school van Marit en Ezzie.
'Ja ik zal het er met ze over hebben als ze thuis zijn' nog geen 10 minuten later komen ze thuis.
'Wtf jij hebt ons ALLEBEI in problemen gebracht' roept Ezzie naar Marit. 'JIJ GING ER IN MEE' schreeuwt Marit terug. Ik zie Sanne naar de gang lopen en ik ga achter der aan.
Ze geeft ze allebei een klap op hun achterhoofd. Ze zijn wel stil.
'Niet in problemen raken want anders eindig je als ik. Een studentenhuis met Milo' zegt ze. 'Sorry' zegt Marit dan. Dat doet ze nooit.
'Jullie hebben allebei huisarrest' zeg ik dan. Ze lopen naar hun kamers.
'Hoe heb je dat gedaan' 'een klap geven werkt altijd'

Sannes pov
Ik loop terug naar Milo. 'Ik heb zin in pizza Milo' 'we kunnen wel wat bestellen' zegt Raoul dan. 'Yes goed idee man'
We bestellen de pizza en na een half uurtje komt het aan. Ik eet hem op en Milo gooit een stuk tegen me hoofd aan. 'Gadverdamme Milo.... eerst kom je deze ochtend in me kamer terwijl ik me omkleed en nu deze stink pizza van je' 'hey hey hey rustig aan jij he' zegt die en ik schut me hoofd en lach. 'Ik ga me hoofd wassen' ik loop naar de keuken en ga me hoofd wassen. 

in studentenhuis met kaleWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu