Shot 5:"it's not easy to forget everything"(e)
Avni was confused and numb. They were the same peoples she used to see in her dreams. She felt like her head spinning. She felt an unusual connection towards the litte child standing there.
Khanna's were so confused and happy. They were confused about Avni's expression as her expression was like she don't know them. They were happy because they found her all safe and fine. They were in a mixed up emotions especially Neil, Mowgli and Shwetha. Guilt was eating up in each passing second.
"𝖠𝗏..𝗇𝗂" 𝖨𝗍 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝖺𝗌 𝖺 𝗆𝖾𝗋𝖾 𝗐𝗁𝗂𝗌𝗉𝖾𝗋 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗁𝗂𝗌 𝗆𝗈𝗎𝗍𝗁,𝖻𝗎𝗍 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖺𝖻𝗅𝖾 𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗂𝗍. 𝖧𝗂𝗌 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗍𝖾𝖺𝗋𝗒,𝗁𝗂𝗌 𝗅𝗂𝗉𝗌 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗍𝗋𝖾𝗆𝖻𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗁𝖺𝗏𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗌𝗆𝖺𝗅𝗅 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾 𝗈𝖿 𝗌𝖾𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋.
𝖲𝗁𝖾 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗆𝖾 𝖼𝗈𝗇𝖿𝗎𝗌𝖾𝖽,𝗐𝗁𝗒 𝗍𝗁𝖾𝗒'𝗋𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗍 𝗁𝖾𝗋 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝖾𝖺𝗋𝗒 𝖾𝗒𝖾𝗌?. 𝖲𝗁𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝖯𝗋𝖺𝗄𝖺𝗌𝗁 𝗐𝗁𝗈 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗌𝗆𝗂𝗅𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗍 𝗵𝗶𝘀 𝖽𝖺𝗎𝗀𝗁𝗍𝖾𝗋. 𝖧𝖾 𝗂𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗈𝗇𝖾 𝗐𝗁𝗈 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝗌𝗎𝗉𝗉𝗈𝗋𝗍𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋,𝗀𝖺𝗏𝖾 𝗁𝖾𝗋 𝖺𝗅𝗅 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗈𝖿 𝖺 𝖿𝖺𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗐𝗁𝗂𝖼𝗁 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌𝗇'𝗍 𝖺𝖻𝗅𝖾 𝗍𝗈 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗁𝖾𝗋 𝗈𝗐𝗇 𝖻𝗂𝗈𝗅𝗈𝗀𝗂𝖼𝖺𝗅 𝖿𝖺𝗍𝗁𝖾𝗋. 𝖲𝗁𝖾 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗆 𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍𝗅𝗒,𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗁𝖾 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝖼𝗈𝗆𝖾𝗌 𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗋 𝖽𝗋𝖾𝖺𝗆𝗌 𝖺𝗌 𝖺 𝗌𝖺𝗏𝗂𝗈𝗎𝗋,𝗌𝗁𝖾 𝗋𝖾𝗆𝖾𝖻𝖾𝗋𝖾𝖽 𝖺 𝖽𝗋𝖾𝖺𝗆 𝗈𝖿 𝗁𝖾𝗋𝗌,𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖼𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗆𝖺𝗇 𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇𝖿𝗋𝗈𝗇𝗍 𝗈𝖿 𝗁𝖾𝗋 𝖼𝗈𝗆𝖿𝗈𝗋𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋. 𝖲𝗁𝗋𝗎𝗀𝗀𝗂𝗇𝗀 𝗈𝖿𝖿 𝗁𝖾𝖽 𝖼𝗈𝗇𝖿𝗎𝗌𝗂𝗈𝗇 𝗌𝗁𝖾 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽,"𝖶𝗁𝗈 𝖺𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗅𝗅?"
𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗐𝗈𝗋𝖽𝗌 𝗐𝖺𝗌𝗇'𝗍 𝗅𝖾𝗌𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗇 𝖺 𝖻𝗈𝗆𝖻. 𝖳𝗁𝖾𝗒 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗌𝗁𝗈𝖼𝗄𝖾𝖽 𝖻𝖾𝗒𝗈𝗇𝖽,𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝖠𝗏𝗇𝗂 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖺𝗌𝗄 𝖺 𝗊𝗎𝖾𝗌𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗌. 𝖳𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗆𝗂𝗇𝖽 𝗐𝖺𝗌 𝖺 𝖻𝖺𝗇𝗄 𝗐𝗁𝗂𝖼𝗁 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖺 𝗅𝗈𝗍𝗌 𝗈𝖿 𝗊𝗎𝖾𝗌𝗍𝗂𝗈𝗇𝗌 𝖽𝖾𝗉𝗈𝗌𝗂𝗍𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝗂𝗍.
𝖭𝗈𝗍 𝗀𝖾𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗇𝗒 𝖺𝗇𝗌𝗐𝖾𝗋𝗌,𝗌𝗁𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇,"𝖧𝖾𝗅𝗅𝗈?𝗐𝗁𝗈 𝖺𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗅𝗅?" 𝖲𝗁𝖾 𝗋𝖾𝗉𝖾𝖺𝗍𝖾𝖽 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇."𝖪𝗈𝗇 𝗁𝖺𝗂 𝗐𝖺𝗁𝖺 𝖠𝗏𝗎"𝖬𝖺𝗇𝗂𝗄 𝗐𝗁𝗈 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝖽𝗈𝗐𝗇𝗌𝗍𝖺𝗂𝗋𝗌 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖭𝖺𝗇𝖽𝗂𝗇𝗂 𝗊𝗎𝖾𝗌𝗍𝗂𝗈𝗇𝖾𝖽.
YOU ARE READING
Avneil Shots[✓]
FanfictionThere are a lot of Avneil shots waiting for you. so what are you looking at just peep into know what's it?