Annemin '' Öykü hadi kızım kalk. Bak Geziye geç kalacaksın. '' demesiyle gözlerimi açtım. Saate baktım ve hemen kalkıp üstümü giyindim. Yaz olduğu için şort ve beyaz salaş bir bluz giymeyi tercih etmiştim. Şık aksesuarları da unutmadım. Mavi çantamın içini bir sürü kıyafet ile doldurdum. Bu yaz benim için çok eğlenceli geçecekti. En önemlisi ise en yakın arkadaşlarımla bir tatil geçirecektim.Kahvaltımı ederken sabırsızlıkla Otobüsün gelmesini bekledim. Ceketimi alıp dışarıya çıktım. Bir kaç dakika sonra otobüs geldi. Otobüste tüm sınıftan arkadaşlarım vardı. Şimdiden eğlenmeye başlamıştım. En yakın iki kız arkadaşımla yan yana oturdum. Nazlı ve Zeynep ile. Sohpet , muhabbet ile üç saat nasıl geçti anlayamadım.Her şey çok güzeldi ama Şöför Bey biraz garip bir adamdı.Ve kaba biriydi. Otobüsü bazen yavaş bazen hızlı kullanıyordu. Çocukları sevmediği her haliyle belli oluyordu. Arada yemek molası verip tekrar yola devam ediyorduk. Etrafımız ormanlıktı. Bol bol büyük ve geniş ağaçlar vardı. Nazlı'ya ormanı göstererek şöyle dedim '' Çok şahane değil mi burası? Ağaçlar da çok..... Aaaaa!!'' diye çığlık attım sözümü bitirmeden. Otobüs kontrolden çıkıp ağaca çarpmıştı. Herkes darbenin etkisiyle bir sağa bir sola çarpıyordu. Camı açıp çıkmaya başladılar. Biri ormanı koşuyor, diğeri yola atlıyordu. Yalnız bir sorun vardı. Otobüs yan dönmüştü. Bu nedenle biz Nazlı ile Otobüste sıkışıp kalmıştık. Adeta hapis olmuştuk. Hala şoku atlatamamıştık. Peki ya şöför neredeydi? Nazlı dona kalmıştı. Ona sarıldım ve demir çubuğu vermesini söyledim. ''Ne yapacaksın onunla?'' diye sordu hala şokta olduğu belli olan bir ses tonuyla.'' Kapıyı kırmaya çalışacağım.'' diye cevap verdim. Demir çubuğu aldıktan sonra tüm hızımla 2-3 defa sertçe vurdum. Ama kapıyı açmak için yeterli olmamıştı.''Buranın başka bir çıkışı yok mu?'' diye sordum. Nazlı daha önce bu otobüsle bir iki geziye daha gitmişti bu nedenle otobüsün her köşesini bilirdi. Biraz düşündükten sonra ''Evet , beni takip et.'' diye cevapladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gezi Macerası
AventuraHer şey çok normal ilerlerken iki genç kızın hayata birden tamamen değişiyor. Otobüs kazasından sonra onlar için gerçek hayat başlıyor. Onları uzun bir yolculuk bekliyor. Otobüsteki arkadaşlarını bulmak zorundalar. Onlar için macera asıl şimdi başlı...