Prišla som na hotel, zatiaľ som ani za Elis nešla lebo som sa chcela prv presvedčiť ja.. no opak sa stal pravdou.... ako môžem mať na strednej dieťa? a čo budem vlastne robiť.. ako prvé som teda išla hneď za elis, ona vždy vie čo robiť.
otvorila elis a hned videla že niečo so mnou neni ok..
E: ježiš nika ako to vyzeráš si v pohode?
N: umm nie tak uplne...
E: stalo sa niečo?
N: no... možno som t-tak tro- troch-u tehotná._.
E: ČO ŽE SI?
E: hej nehovorila si že ste mali ochranu..
N: no veď to som si myslela aj ja
E: tak to antikoncepcie už asi nepomôžu..
N: asi ne. hej a čo budem teraz robiť?
E: Martin to vie?
N: ešte nie
E: keď bude otec tak by to mal aj on vedieť. Choď mu to hneď povedať
N: ja sa bojím čo povieElis ma hneď odviedla k dverám aby som za Martinom teda išla. Prišla som k našim dverám a keď som uvidela že Martin má c ruke ten test, hneď som utekala na záchody dole.. neviem ani čo si o mne mohol myslieť ale nedokázala som sa odvážiť to vedieť. Keď som vyšla tak na hoteli už nebol.. U Elis som sa ho snažila dovolať ale zablokoval si ma všade, a ja som sama s dieťaťom mala robiť čo? Toto som od neho nečakala.. Vlastne ma len využil, hneď sa mi tlačili slzy ako som mohla takému idiotovi naletieť. Bolo mi zo seba zle ale s dieťaťom som fakt nemala čo robiť..
N: hej um- asi pôjdem na potrat-
E: na čo? tak na to rýchlo zabudni predstav so že to dieťa chce mať život a ty ho len tak od hodíš ako, je to tvoje rozhodnutie len si to ešte premysli. A možno sa Martin ešte ozve.
N: um no tak asi máš pravdu.. dám na tvoju radu, ale inak už by som chcela ísť domov
E: môžme ísť hneď za hodinu mám vo kamaráta ktorý by nám to vedel vybaviť.
N: ďakujem ti veľmi pekne, pôjdem sa zbaliť a porozmýšľam ako to poviem mamke,
E: dobre, hlavne sa neboj všetko to dopadne dobre. Ale stále neviem uveriť že len videl ten test a zdrhol.. Preto ja chalanom neverím :d lebo su vypočítave svine, ale určite nie každý. No nič menej kecov choď sa zbaliť aby sme stihli vlak.
N: dobreetak som sa išla zbaliť ale stále mi vŕtalo hlavou ako môže byť človek taký, že by svoju tehotnú holku nechal.. no nič nejak som sa ale zbalila a snažila sa na Martina nemyslieť.
Keď už bol čas ísť na vlak tak ma napadlo že som moje obľúbené sluchátka nechala v šuplíku.. achjaj to bude úžasných 11 hodín fakt, inak ten kamarát čo sa vyzná vo vlakoch bol Stan, ten čo je do mňa blázon xd celú cestu ma otravoval, no teraz mi to nevadilo. Keď sme boli už u nás na stanici tak Elis išla so Stanom ešte do cukrárne, pozývala ma tiež ale chcela som ísť konečne domov. Otvorila som dvere a mamka našťastie bola v práci. Zamkla som sa do izby, dala hlavu do vankúšov a rozmýšľala ako môžem byť tak blbá.
ESTÁS LEYENDO
Nemuselo to tak skončiť.. |CZSK romantic drama|
Romancemensie info: ked niekde budu gramaticke chyby, chybne ciarky, nedoplnene ciarky, tak si domyslite proste ako by to malo byt xd ~ Nehovorím nič že to bude úplne vymyslený príbeh :'D snad sa bude lubit a teda sry za myb gramaticke chyby zas pisem o 2...