Zpanikařila jsem. Svůj pohled jsem upřela na lavici a začala jsem se trochu ošívat. Adel nahlas vydechla a uchechtla se. Tak ona ještě takhle, jo ?! Kopla jsem ji pod lavicí. „jau" špitla ale dál to nechala být.
Napětí mezi dívkami polevilo ale u mě tomu tak rozhodně nebylo. „Dobrý výběr, Adel přesedni si k Sebastienovi." Adel poslechla a přesedla si k Sebovi. Já byla v totálním transu. Už jsem jen cítila jak si sedl vedle mě a začal si chystat na další hodinu. Přestala jsem se chovat jak totální exot který už tak pět minut čumí do lavice a raději si otevřela učebnici na dějepis a předstírala že se učím. Díky Bohu zvoní na hodinu, pomyslela jsem si i když jsem myslela že nikdy nebudu vděčná za to že začíná hodina.
Vešel učitel a začal nám vbíjet do hlavy tunu letopočtů a událostí že jsem myslela že hodím šavly. Začal nám postupně pokládat otázky na minulou látku. Až teď si všiml Xenona a rozhodl se že zjistí jak je na tom s dějepisem. Vždycky odpověděl stejnou odpovědí a to „nevim". I na ty úplně primitivní otázky jako třeba jak dlouho trvala sedmiletá válka řekl nevim. Byl na dějepis úplně blbej.
Tak podobě to šlo následující hodiny. Vůbec jsme spolu nepromluvili. O přestávkách jsem si šla sednout k Sebovi a Adel a vyhýbala se jakémukoli očnímu kontaktu a verbální komunikace s Xenonem.
Následovala sexuální výchova při které byla celá třída nonstop rudá. Ukázalo se že Xenon neví naprosto nic ani o věcích týkající se této hodiny. To už bylo hodně divný. Když učitelka vysvětlovala podrobnosti o ženském pohlavním orgánu se mi Xenon nechápavě koukl do rozkroku. Bylo to tak ponižující že jsem mu silně vrazila loktem do žeber ale on se na mě jen nechápavě podíval. Nevydal žádný náznak bolesti. Ani žádný náznak že by to vůbec cítil.
Probodla jsem ho vražedným pohledem a jemu se v očích konečně zablýsklo pochopení. Naklonil se ke mně a zašeptal „omlouvám se". Čekala jsem od něj sorry nebo promiň. Řekl to hrozně formálně. Zaskočilo mě to. Všechno o něm bylo divné.
Paní učitelka začala něco rozdávat. Když měla hotovo, obrátila se na třídu a prohlásila:„ do konce hodiny doplňte závěrečný test do dvojic." No a je to tu. Podepsala jsem náš test. Byl tam popis ženského i mužského pohlavního orgánu a otázky. Začala jsem je dělat protože Xenon se netvářil že ví odpověď na jedinou věc. Trochu jsem se posnažila mu občas něco vysvětlit. Překvapivě rychle vstřebával informace.
Zazvonilo na konec hodiny. Rychle jsem si sbalila a počkala na Xenona než udělá to samé. „Pojď, nebo bude velká fronta." „Omlouvám se, urychlím to." Mně už z toho hrabe.
Jak jsem tušila fronta byla dlouhá. Nebyla jsem moc ráda že ho musím provázet ale co se dalo dělat. Sedli jsme si ke stolu kde už seděli Adel se Sebem. „Tuhle šlichtu jíst nebudu." Prohlásil Seb zatímco se znechuceňe koukal na rybu jestli se tomu tak dalo říkat. Podívala jsem se na Xenona jestli se tváří stejně znechuceně ale on už měl půlku jídla v sobě. Jedl jako kdyby týden nic neměl. Udělalo se mi tak blbě že jsem vstala, vzala tác do ruky a odešla pryč z jídelny.
ČTEŠ
Sea Boy
RomanceJuly je 15 letá holka s neobvyklými koníčky. Její život jde určeným směrem a ona to tak chce. Nikdy moc nevěřila na nadpřirozeno ale její tajná část toužila potom aby svět byl zajímavější. Co se ale stane když se její tužby začnou naplňovat? A to dí...