İlk Tanışmamız

842 27 9
                                    

Yaren

Gunlerden pazartesiydi yine alarma kufur ederek uyanmistim ama yinede cok mutluydum cunku bu gun konservatuar secmeleri vardi. Tek hayalim sarkici olmakti. Saat 12:00 da baslicakti ama su anki saat 10:30 du hemen hazirlanmam gerekiyordu. Direk girdim bir dus aldim saclarimi kurutup fon cektim altima kot sort onun ustunede elime ne geldiyse giydim. Hazirlanmam yarim saat surmustu hemen taksiye bindim ve adresi verdim geldigimizde saat 11:30 du gelmemiz yarim saat surmustu. Taksiciye parasini verip iceride bir banka oturup beklemeye basladim.

Karlos

Off yine alarm sesiyle uyandim alarma aldiris etmeden uyumaya calistim taki aklimagelene kadar bu gun konservatuar secmeleri vardi yerimde kufur ederek kalktim direk dus aldim. Sacimin onleri hafif kaldirarak ustume gomlek altimada kot pantolon giydim. Olamaz saat 11:30 du hemen gitmem lazimdi. Arabama atlayip tum surat gaza bastim. Ohh be yetistim :D bankta oturan bir kizin yanina oturdum.

Karlos: Senindemi sesin guzel?
Yaren: Anlamadim?
Karlos: Secmelere gelmissinya sesin icinmi geldin?
Yaren: Aa evet evet siz?
Karlos: Ben de oyle bu arada ben karlos
Yaren: Bende yaren
Sunucu: Yaren hanim gelebilirsiniz

Yaren heyecanla iceri girmistir karlos da yareni izliyodur sesi cok guzeldir ama onu nedense secmemislerdi karlos uzulmustu yaren iceriden aglayarak cikti. Karlos secmeleri birakip yarenin yanina gitti.

Karlos: Noldu kiz neden agliyosun
Yaren: Daha ne olsun salaklar secmedi beni :'(
Karlos: Bak sana soz veririm ben sana albumum yaparim
Yaren: Yeni tanistigim bieine guvenmemi beklemiyosun heralde
Karlos: Bak ben sana bir kagit vericem orda numaram yaziyo yarin saat 12:42 de beni ara nereye gidicegimizi soylerim hemde tanismis oluruz ne dersin
Yaren: Dusunmem lazim neyse bay bay

İste gunluk bu karlosla ilk tanismamizdi daha neleeer neleeer oldu onuda yarin anlatirim :)

Bizim Hikayemiz {KarYar} (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin