Final Bölüm- Güzel Son

165 20 11
                                    

Tesadüfen başlayan büyük aşk.. Konferans da kızı üzgün görünce dayanamayıp peşinden giden adam... ilk buluşmalarını sahil de geçiren, ilk yemeklerini sahil kenarında kokoreç yiyen, aşklarını kendilerine itiraf edemeyen, birbirlerini kaybederken sevgisini anlayan, değerlerini anlayan, bu hikayenin 2 kahramanı. KARLOS ve YAREN... Yaren ve karlos bakalım şimdi ne durumdalar.

3 Yıl Sonra

Karlos: Deniz hadi oğlum okula geç kalıcaz.

Deniz: Temam babi geliyoyum.

Karlos: Yarenim güneş uyudumu.

Yaren: Evet hayatım uyudu.

Karlos: Denizi okuluna bırakıcam ordanda işe giderim. Kendine dikkat et yarenim. Yoksa ben sensiz yaşayamam.

Yaren: Kıyamam ben sana. Sende kendine dikkat et hayatım.... Hadi oğlum geç kalıcaksınız.

Deniz yukarıdan koşa koşa iner.

Deniz: Temam geydim, geydim. Bensij duyamadınıj dimi.

Karlos: Sensiz duramadık valla. Hadi gel atla bakalım sırtıma. Geç kalıcaz.

Deniz karlosun surtına atlar.

Karlos: Sıkı tutunda düşme.

Deniz: Babi biliyosun ben bir denijim. Bayzılayını tutayım. Soyna denij tuttu deyler.

Karlos: Hadi ya. Akıllıya bak sen. Hadi yarenim biz gidiyoruz.

Deniz: Göyüşüyüz aynecim.

Yaren: Görüşürüz oğlum. Arabada yavaş yavaş gidin.

İşte böyle. Yaren ve karlosun güzeller güzeli, yarene benzeyen 1 kızı, karlosa benzeyen yakışıklımı yakışıklı 1 oğulları olmuştur. Karlos oğluna en sevdiği şeyin adını vermek istemiştir. Bu yüzden bebeklerinin adını DENİZ koyarlar. Yaren ise kızının adını GÜNEŞ istemiştir. Çünkü o da kızının hayatlarına bir güneş gibi doğduğunu düşünmüştür.

Evet arkadaşlar ömcelikle Selam! Bu bölümü final yapıcağımı söylemiştim. Nasıl bitirsem nasıl yapsam diye çok düşündüm. Birşey bulamadım. Bu yüzdende kısa bitirmeye çalıştım. Artık bölüm gelmiycek. Benden bu kadar. Size bir yanlışım olduysa affola. Kendinize iyi bakın :))))

Bizim Hikayemiz {KarYar} (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin