Selam! Bölüm gecikti tekrar tekrar özür dilerim. Ayrıca 3 bölüm sonrasında sezon finali olucak. Ben size zaten haber veririm. İyi okumalar :)
-Yazar
Kandemir: Çocuklar, aldınız mı?Ferdi: Evet abi aldık.
Kandemir: Güzel... Gelin mutfakta oturup konuşalım.
Yaren gelinliği kendi odasına, damatlığı ise karlosun odasına koyup mutfağa gitmiştir. Kandemir konuşmasına yaren gelince başlamıştır.
Kandemir: Evet yarende geldiğine göre başlıyabilirim. Anlatıcaklarım var beni iyi dinleyin. 1. Ferdi ve karlos hani siz dükkan satın almıştınız hatırladınız mı?
Karlos: Evet abi.
Kandemir: Heh işte bu gün orayı açıcaksınız. 2. Yaren ve derya sizde canana gidin dükkanın açılışı falan var diyin davet edin.
Yaren: Tamam abi.
Kandemir: Ha yaren unutmadan söyliyim düğünden bir gün önce sizinle işim var. Bide canana çaktırmadan şu düğünü halletmemiz lazım.
Yaren: Peki abi.
Kandemir: Karlos hatta siz şöyle yapın yaren ve derya canana gidip işlerini halletsinler sonra hepiniz dükkanı açmaya gidin içeriyi süsleyin akşama açılış partisi yapalım sonrada herkese haber verin.
Karlos: Tamam abi o iş bizde sen merak etme.
Derya: Abi çok yoruldun, istersen biraz yat sen biz hallederiz.
Ferdi: Aynen abi uyu sen, dinlenirsin hem.
Yaren: Akşam partidede bomba gibi olursun abi :)
Karlos kandemirin kulağına eğilir.
Karlos: Abi bence fazla uyuma yani sonra çok enerjik olursun. Allah muhafaza tutamayız seni :D
Kandemir: Karlooos!
Yaren: Ne konuşuyosunuz siz kulaktan kulağa?
Karlos: Şimdi hani sen dedinya çok uyu-
Kandemir: Ihı ıhı (öksürmüş gibi düşünün)
Karlos: Iıı işte bende uyu uyu dedim.
Kandemir: Ya ya öyle. Ee hadi ben yattım o zaman.
Yaren: Karlos ne oluyor?
Karlos: Aşkım birşey olduğu yok.
Yaren: Ne dedin sen? Az önce?
Karlos: Aşkım dedim :)
Yaren: Senin o aşkım diyen ağzını öpiyim :)
Karlos: E oda olcak inşallah :)
Yaren: İnş cnm inş :)
Ferdi: Gitsek diyorum artık.
Derya: Siz nereye? Burda bekleyin biz yarenle canan teyzeye gidip gelicez. Sonra beraber gidicez dükkana.
Ferdi: Tamam, gidin o zaman bekliyoruz biz.
Derya ve yaren kolkola canan teyzenin evinin önüne gelmişlerdir. Ve kapıyı çalarlar... Kapıyı açan olmaz. Kızlar tam gidicekken paspasın üzerinde bir kağıt bulurlar. Yaren eline alır ve okumaya başlar. Kağıtta canan teyzelerin taşındığı yazıyordur. Kağıdıda alıp karlosların yanına gitmişlerdir.
Karlos: Aaa yarenim ne çabuk geldiniz?
Ferdi: Evdemi yoklardı?
Karlos: Elindeki o kağıt ne?