Sonunda Evleniyoruz...

205 23 12
                                    

-Yazar...

Güzel geçen bir günün ardından mühteşem bir gün gelmiştir. Tarih; 27.05.2015... Yaren ve karlosun birlikte yaşamaya, karı koca olmaya başlıyacakları gün. Belkide anne ve baba olmaya başlayacakları gün... Evde ki herkes telaş içindedir. Her kafadan bir ses çıkıyordur.

Yaren: Karloos biz deryayla kuaföre gidicez bizi almaya sen mi geliceksin!!

Karlos: Evet yarenim!!

Derya: Ferdiii biz yarenle kuaföre gidicez bizi almaya ka-!!!

Ferdi: Duydum! Duydum! Yaren söyledi ya!! Karlos sizi almaya gelicek!

Kandemir: Çocuklar bir susun!! Ve herkes salona gelsin!!

Kandemir sonunda herkesi bir yerde toplamıştır. Onlara herşeyi ayarladığını söylemiş ve bağırarak konuştukları için bir güzel haşlamıştır. Derya ve yaren kuaförün yolunu tutmuşlardır. İşleri bitince de onları karlos alıcaktır. Ferdi ve kandemir takım elbiselerini, karlos damatlığını giymiştir.

Ferdi: Çok yakışıklı oldun be kuzen. Damatlık yakıştı da sana he.

Karlos: darısı senin başına kuzen.... Kandemir abii. Senide bekliyoruz ;)

Kandemir: Bu kadar gevezelik yeter. Karlos kalk yarenleri kuaförden al. Ayrıca birdaha cıvıma ayağımın altına alırım o kadar. Hadi koş koş.

Karlos: Tamam, tamam koşuyorum bak :D Ama dediğimi de bir düşün derim yani anlarsın yaa :D

Kandemir: Karlos sen hala burdamısın?!

Karlos: Yoo ben karlos değilim. Onun yakışıklı, tatlı, ayrıca baklavalı ruhuyum :D

Ferdi: Tamam yakışıklısın hatta tatlısın da ama baklava konusunda şüpheliyim :D Ne yalan söyliyim o biraz şekerpare mi olmuş ne :D

Karlos yavaşça kafasını eğip tişörtünün altından bakar. Ve anlar ki gerçektende şekerparesi var. Kendine gülmeye başlar.

Karlos: Akşama yarenime şekerpare alıcam o zaman :D

Ferdi: Ooo hızlıyız bakıyorum :D

Karlos: Darısı senin başına karşim :D

Kandemir: Ayıplaşmayın, ayıplaşmayın! Karlos sen halada burdamısın?!

Karlos: Gerçekten gittim :D

Karlos gitmiş ardından ferdi gülme krizine girer. Kandemirin sert bakışlarından sonra ne yapıcağını şaşırır.

Ferdi: Ee şey yapiyim ben. O zaman şey. Ee susuyim ben.

Ferdi televizyona dalmış gitmiştir. Kandemirin aniden 'Ferdi' demesiyle irkilir sonrasında konuşmaya başlar.

Ferdi: Efendim kandemir abi.

Kandemir: Ben düğün salonunu, içerisini, yiyecek ve içeçeklerin hepsini ayarladım. Herşey tamam. Ha bu arada arabada kiraladım şöförleri sen olacaksın. Onları 'Yunus Düğün Salonuna' götüreceksin.

Ferdi: Tamamdır abi.

Konuşmadan sonra ferdi tekrar televizyona dalar gider. Bu sefer de karlosun kapıyı açıp bağırmasıyla irkilir.

Ferdi: Bismillahirrahmânirrahim. Olum ne bağrıyosun!

Karlos: Anaa korktun mu sen? Kıyamam ben sana. :D

Ferdi: Hadi yürü şöförlüğünü ben yapıcam sizin.

Karlos: Hangi arabayla yapıcan şöförlüğü? Minibüs olmaz zaten.

Bizim Hikayemiz {KarYar} (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin