OC:
-białe do pasa włosy z czarnym pasmem od spodu
-błękitne oczy
-niska: 157cm wzrostu
-wiek: 21 lat
-data urodzenia: 24.09.21
-pochodzenie: Podziemia
-praworęczna
-nosi na prawej ręce białą rękawiczkę, z powodu że ma protezę na całe ramie(taka jak w "Violett Evergarden") i owinięta bandażem lewa noga od stopy po kolano, z powodu protezy (wykonane przez: Grishe'a Jeagera,a później przez Hange Zoë).
-cechy charakteru: samotniczka, ponura, punktualna, pedantka, opanowana, poważna, szybko ocenia sytuacje, silna psychicznie i fizycznie, dokładna, cicha, rzadko można u niej dostrzec jakiekolwiek emocje.
-zalety: bardzo szybka i silna w walce wręcz, szybka w trójwymiarowym manewrze i zużywa mało gazu, dobrze jeździ konno, dobrze gotuje, bardzo dokładnie sprząta(alergia na kurz),
-wady: alergia na kurz(jak jest w pobliżu kurz to dostaje ataku kichania), słaba odporność na choroby, mało sypia.
-co lubi: porządek, punktualność, cisze, książki, wisieć na wstążkach do góry nogami na jednej nodze, pić czarną herbatę, granie na skrzypcach, rysować i malować.
-czego nie lubi: bałaganu, spóźnialstwa, spędzania czasu z ludźmi, hałasu, mentorowania innych.
-zawód: początkowo w korpusie zwiadowczym: żołnierz szkolony na Broń* przez Keith'a Shadis'a.
(Zdjęcie ręki)
Historia OC:
-Pochodzi z podziemia, złapali ją handlarze ludzi kiedy miała 4 lata( już wtedy umiała kraść), kupił ją "przyjaciel" Keith'a Shadis'a i ją szkolił do 7 roku życia. Jak miała 7 lat została "podarowana" w prezencie Keith'owi, który ją szkolił na Broń* korpusu zwiadowczego.
-rękę straciła podczas wyprawy (miała 8 lat) przez tytana ,a nogę także tytan jej zmiażdżył tylko jak miała 10 lat.
Gdy się stała bronią miała mentorować chętnych żołnierzy(uczyła walki wręcz [szybkich ataków jak i uników], pływania, jak przetrwać w dziczy, i innych rzeczy których żołnierze chcieli się nauczyć) i była zastępczym kapitanem na wyprawach.
Czas i miejsce akcji:
Czas: 825r, 828r, 840r, 842r, 845r, 850r, 854r.
Miejsca: Podziemia, Mur: Maria, Rose, Sina, Siedziba zwiadowców i inne wewnętrzne miejsca( sąd, miasto, stragany itp.).
*w tej sytuacji osobę która nie ma uczuć, nie jest jej nikogo żal, wykonuje rozkazy bez kłótni itp. perfekcyjna, dokładna, inaczej mówiąc "Żywa broń"
Za niedługo zapewne wstawię "Prolog".
Wesołych Świąt.
NekoFromAnotherWorld.
CZYTASZ
Do you wanna die young?|Levi x OC
Teen FictionKsiążka na podstawie anime( przepraszam za błędy w datach i odstępach czasowych np. Kilku godzinne podróże). Postaram się coś wstawić.Imię i nazwisko można wymyślić, ale reszta zależy ode mnie. Kiedyś będę to poprawiać. *skróty* Y/n- twoje imię Y/s...