Güzel Ve Birlikte Geçirilen Günler

359 10 3
                                    

James, Albus, Fred ve Louis Gryffindor ortak salonuna indiler. Fakat panoda gördükleri şey onları şaşırttı. "Bakanlık kararıyla herkese zorunlu Düello dersi eklenmiştir. Bu ders Bakanlık Seherbazları tarafından verilecektir." 
- Belki de Harry ve Hermione verir. Dedi Louis. 
-Muhtemelen. Dedi James 
-Sizce bize düello mu yaptıracaklar? dedi Albus 
-Hadi gidip Rose ve Roxanne'a haber verelim 
  Çocuklar kızlar merdivenine gittiler  Tam 4.basamağa gelmişlerdi ki, Merdiven basamakları kaydırak oldu ve çocuklar aşağı kayarak düştüler. 
-Ah babam bahsetmişti. Dedi James 
Roxanne Rose! diye bağırdılar. Kızlar aşağı indi ve ne olduğunu sordular. James onlara panoda asılı olan yazıyı gösterdi.  "Bakanlık kararıyla herkese zorunlu olarak Karanlık Sanatlar dersi eklenmiştir. Bu ders Bakanlık Seherbazları tarafından verilecektir." 
Belki de affedilmez lanetleri kullanabiliriz dedi Rose
Bunu senden beklemezdim Rose dedi Roxanne. 
Hadi annem gile yazıp olanları anlatalım dedi Rose

" Anne, bu sabah James, Albus, Fred ve Louis Gryffindoro ortak salonuna bizi çağırdılar. Ve aşağı indiğimde panoda asılı bir yazı gördüm yazıda şöyle diyordu. "Bakanlık kararıyla herkese zorunlu olarak  Düello dersi eklenmiştir. Bu ders Bakanlık Seherbazları tarafından verilecektir." 
  Senin haberin var mıydı?  Dersi Harry ve sen mi vereceksin? Lütfen bana çabuk yaz 
                                  Rose. 
  Hadi baykuşhaneye gidelim dedi Rose ve Roxanne ile bayjuşhaneye gittiler. Yolda giderken Profesör Slughorn ile karşılaştılar. 
- Miss Weasley ile Miss Weasley (bana çok garip geldi yazarken) Lütfen diğer çocuklara da haber verin Bu çarşamba yani yarın 6 da ofisime gelin  Slug kulübü toplantısı var. 
- Elbette Profesör Slughorn 
  Baykuşhaneye gittiler baykuşu yolladılar. Mektup ulaşınca Hermione mektubu okudu ve bakanlığa cisimlendi. 
Seherbaz ofisine gitti. Ve Harry'i buldu.Harry bundan haberin var mı dedi ve mektubu verdi. Harry okudu "Ah sana haber vermeyi unutmuşum. Evet Rose haklı dersi sen, ben, Kingsley ve Darren verecek. 
Darren mı dedi Hermione. Çocuklarımız o salaktan ders mi alacak.?
- Karanlık İksirde çok iyi o yüzden onu seçtim.
Hermione Harry'e küskün küskün baktı. Belli ki kırılmıştı. 
Tamam dedi ve çıktı 
Çocuklar Büyük Salonda kahvaltı ediyordu ve Ginny bardağa vurdu
"Umarım hepiniz ortak salondaki uyarıyı görmüşsünüzdür. Bu dersi 
Mr Harry Potter, Miss Hermione Weasley.,Mr Kingsley Shacklebolt ve Mr Sam Darren verecek. "
Harry Potter mı? 
Gerçekten öğretmenimiz mi olacak?
- Haklıydım dedi Louis 
-ÇOK eğlenceli olacak. Dedi Fred. 
  Mcgonagall geldi ve ders programını dağıttı. 
-Sihir Tarihi, Sihir Tarihi, KSKS , KSKS, ve iki ders İksir dedi James. 
-Hımm Sihir tarihi mi, iğrenç dedi Louis. 
  O sırada Rose geldi ve Slug Kulübü toplantısını hatırlattı. 
Of nefret ediyorum o toplantılardan dedi Louis 
Ben de. Sırf İksirden fazla not almak için gidiyorum dedi Fred.
Öyle mi Mr Fred Weasley? Seni Angelinya söyleyeceğim. 
-Anne dedi Rose 
-Babam nerede dedi James 
-Orada annenizle konuşuyor. 
Albus fısıldaşmaları duyuyordu. 
-İşte orada
-Nerede 
-Müdür ile konuşuyor. 
-Yaraizini gördün mü? 
-Evet şimşek şeklinde. 
Albus kendisi bile babasını tanımıyorken başkalarının onu tanımasına anlam vermemişti

Harry Potter Ve Diriltme TaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin