Yoldaşlık

222 7 1
                                    

Al hadi uyan dedi James hiç de uyanık olmayan bir sesle. İnsan neden uyanır ki? Al uyan dedim!!
Hıh?
Fred Louis  koşun Al yerinde yok!
Fred :Sakin ol James saat hayli geç tabii normal insanlar için
James :Hahah çok komik Accio Çapulcu Haritası
FRED :Aptallık etme James sizce Çapulcular o kadar saf mıdır?
JAMES Doğru.dedi ve masadan Haritayı aldı. "Bütün ciddiyetimle yemin ederim ki hayırlı bir şey düşünmüyorum."
- Fred Al yok.
-Nasıl yok?
-Basbayağı yok.
-James Büyük Salona gidelim belki Ginny halam oradadır.
Gittiklerinde ginny oradaydı.
-Anne sakin ol sana bir haber vereceğim.
-Söyle James
-Anne al yerinde yok Çapulcu Haritasına baktık ama yoktu.
-Demek sendin o?
-Baba dedi ve yutkundu.
-Emin misin James
-Baktım ama yok.
Ve o anda mavi bir ışık çaktı. Al büyük salonun ortasında duruyordu.
-Baba?
-Albus!
James koşarak Al'a sarıldı.
-Albus Severus Potter hemen olanları bize anlatacaksın.
-Anne ben Büyük Salona giderken bir kadeh vardı ben de alayım bari yukarı koyayım dedim fakat dokunduğum an kendimi bir depoda buldum. Hogwarts'ta cisimlenilemeyeceğini bildiğim için büyük ihtimal bir anahtar diye düşündüm ama o kadehi tekrardan bulamadım bende Dumledorun 5.sınıfta kullandığı büyüyü kullandım "Portus" açıkçası bunu 20 kere denedim ondan sonra zihnimi boşaltım ve denedim oldu.
-James Albusu Ortak Salona götür. Hermione benle gel.
-Nereye dedi Ginny.
-Albusu nereye götürmüşler ona bakmaya.
Harry saate dokundu ve mavi bir ışık patladı.
-Salvio Hexia sen de kendine yap Hermione.
-Salvio Hexia.
-Burayı hatırladın mı herm
-Grimmauld Meydanı 12 numara bunu kim yapmış olabilir?
-Bunu kim yapmış olabilir ki diye bir ses duydular daha çok taklit ediliyor gibiydi.
Vay vay vay Narcissa Malfoy. Buraya nasıl geldin sadece önceki yoldaşlıktakiler ve Black ailesi üyeleri girebilir
-Kim demiş Benim Black ailesinden olmadığımı. Bak dedi günleri göstererek. Andromeda ve Bellatrix isminin yanında Narcissa yazıyordu.
-Kocam ve ailemin safkan baskısı... onlardan nefret ettim   Harry ben Draco ve Astoria yoldaşlıkta olmak istiyoruz.
-Astoria kim?
-Draconun eşi.
-Peki Albus'un o kadehe dokunmasını nasıl sağladın?
-Draconun oğlu Scorpius
-Önce bozulmaz yemin ve Sır tutuculuğu yapman lazım.
-Tamam siz ilk toplantıya bizi çağırın.
-Harry ve Hermione saate dokundu ve Hogwarts'ta idiler. Gelir gelmez olanları Ginny'e
anlattı. Harry uçuç şebekesine girdi ve Bakanlığa gitti. "Mr. Arthur Weasley Sihir Bakanı" Harry kapıyı tıklattı.
"Mr.Weasley şey sizin güvendiğiniz ve güçlü kişiler varsa onlara Yoldaşlık Toplantısının Cumartesi saat 7de olduğunu, söyler misiniz?
-Harry Ginny ile evleneli 16 yıl oldu (arkadaşlar salladım tam olarak bilmiyorum) artık bana siz demene gerek yok. Tabii istersen.
-Ben teşekkür ederim ..  Ron ile tanıştığından beri Weasley ailesi onun ailesi olmuştu. Onu her zaman korumu��lardı. Harry yürürken asansörün önüne geldiğini fark etti.

-------------------

Ben geldim dedi ev  halkına sonra aklına geldi Ginny, James ve Albus Hogwarts'ta idiler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 04, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Harry Potter Ve Diriltme TaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin