Heeseung
Mieliście w planach zrobić jakiś deserek bo was natchnęło o 1 w nocy, jednak skończyło się tym że to ty cokolwiek robiłaś a Heeseung przytulał cię i obserwował co odwalasz, okazjonalnie podając miski i składniki, ale nie dlatego że nie umiał, tylko wolał cię podziwiać w twoim naturalnym środowisku 🥰🥰🥰
tak, to było jedno zdanie.
Jay
Kobieta która nie umie gotować, tak to ty, o co chodzi?
Stałaś tam i jedyne co robiłaś to wrzucałaś rzeczy na patelnie a potem na talerz, który swoją drogą prawie zbiłaś. Jay nie miał nic przeciwko temu i sam pięknie przyrządzał wam jedzenie.Jake
Jake postanowił że zrobi wam ramyeon. Przez pare minut było wszysko okej, dopóki wrzątek nie wylał wam się na podłogę, i nie mieliście istnego the floor is lava w domu. Kiedy nareszcie usiedliścię przy stole, stwierdziliście że lepiej to oddać Layli, bo się zatrujecie.
Sunghoon
Pokazywałaś mu naszą polską gwiazdę, Magdę Gessler i śmiał stwierdzić iż jest od niej lepszy w gotowaniu. Więc powiedziałaś mu, zrób rosołek, a on na to z chęcią. Kładąc cebule na palnik prawie spalił ci dom, nie wiem jakim cudem ale rosół wykipiał, a warzywa się roztopiły. Razem stwierdziliście, że lepiej jak o tym zapomnicie i zamówicie pizzę.
Sunoo
Jako mistrzowie rzeczy o smaku mint choco, zachciało wam się upiec miętowo czekoladowe makaroniki. Jego mama zostawiła wam przepis więc braliście się do roboty. Wszystko było w zajebistym porządku, mieliście wrażenie że wam wyjdą smaczne i piękne. Kiedy jednak poszliście oglądać Horton słyszy ktosia, zapomnieliście o deserze w piekarniku. Gdyby nie zapach spalonych makaroników, nie zorientowalibyście się że pali wam się jedzenie. Postanowiliście już nigdy więcej nie używać piekarnika i jakiegokolwiek ogrzewania podczas waszych spotkań.
Jungwon
Zachciało wam się tteokbokki, ale ani ty ani on nie mieliście pieniędzy żeby pójść do restauracji, więc chcieliście je zrobić DIY. W tle leciały kpopowe piosenki, Jungwon robił ci pokaz taneczny a ty nagradzałaś go fajerwerkami z mąki i głośnymi okrzykami. Zanim zdążyliście posprzątać do domu weszła twoją matka i tak stała w progu drzwi🧍oglądając jak jej córka i jej chłopak wpieprzają kluseczki, a cały jej dom jest w mące, kiedy ty tylko na nią patrzyłaś i powiedziałaś "Chcesz trochę? "
Ni-ki
Twój chłopak/besty przez cały tydzień narzekał że zjadłby sushi. W końcu się wkurwiłaś, Zaprosiłaś go do domu i mieliście robić sushi. Podczas gdy ty gotowałaś ryż, zauważyłaś że ten kid wpierdala wodorosty
- Ej zostaw, to na sushi!
Spojrzał się na ciebie po czym zaczął biegać po całym domu, z liściem wodorostów w ryju, a ty zaraz za nim. Skubany w pewnym momencie wyjął składnik z buzi i uniósł wysoko w górę, sprawiając że musiałaś skakać. Chuj wie dlaczego nie pierdoliłaś tego kawałka skoro miałaś jeszcze pare opakowań, ale se skakałaś z nadzieja że ci wyjdzie. Ale nie lol. Kiedy już się poddałaś spojrzałaś na Rikiego który dziwnie ruszał nosem
- Czujesz to?
Miałaś się pytać czy się zjebał ale po chwili zdałaś sobie sprawę, że wciąż ryż się gotuję. Pobiegłaś ze schodów prawie zjebując się z nich, a po chwili byłaś w kuchni zasłoniętej przez dym spalonego ryżu.
- To twoja wina, idź otworzyć okno!
Pokazał ci język (this bitch-) i wykonał twoje polecenie. Pare minut później, w kuchni był już twój brat i zastanawiał się co odjebaliście, szantażując że będzie kapusiem.
CZYTASZ
PREFERENCJE - Enhypen (엔하이픈) CLOSED
Romancedzień dobry tu preferencje Enhypen DLA DOROSŁYCH BO SĄ PRZEKLEŃSTWA DW kc niskona za pomysły <3 Osiągnięcia: #PREFERENCJE - 20 MIEJSCE (3.4K opowieści) #JAY - 9 MIEJSCE (1.2 opowieści) #JAKE - 2 MIEJSCE (341 opowieści) #HEESEUNG - 1 MIEJSCE (210...