inspo: instagram
Heeseung
Byliście w sali ćwiczeń. Heeseung i grupa tańczyli jakieś tańce BTS, kiedy ty akurat robiłaś sobie przerwę. Nudziło ci się siedzenie na podłodze, a byłaś zmęczona żeby ćwiczyć dalej, więc obserwowałaś jak reszta tańczy. Twój wzrok przykuł Heeseung, twój chłopak.
Oglądałaś go przez dłuższy czas, nie myśląc o tym że już wypoczęłaś i powinnaś zacząć ćwiczyć. Kiedy Jungwon chciał sprawdzić czy wszystko w porządku, zauważył powód dla którego wciąż siedzisz na podłodze. Szepnął do Heeseunga który od razu gdy cię zobaczył się uśmiechnął. Lider dostał odpowiedź zwrotną i podszedł do laptopa. Po chwili zaczęła grać muzyka i mogłaś podziwiać jak twój chłopak tańczy. Wykonując kolejne kroki spojrzał w lustro w twoim kierunku i puścił ci oczko- Y/N, już możesz przestać się mu przyglądać i wrócić do tańca bo cię wytwórnia zabije - Usłyszałaś Sunghoona i zawstydzona wróciłaś do ćwiczeń.
Przez resztę dnia, członkowie drażnili cię ta sytuacją, a Heeseung obiecał ci prywatny taniec (˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵)(˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵)(˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵)
Jay
Jay robił obiad dla grupy, a ty mu pomagałaś. Albo raczej stałaś tam i przyglądałaś się mu. Byłaś zafascynowana, no co tu dużo mówić. Kiedy ten spokojnie kroił warzywa czuł na sobie twój wzrok. Ignorował to bo myślał że chcesz się nauczyć czegoś, znając twoje umiejętności w gotowaniu. Jednak z czasem zaczęło mu to przeszkadzać, bo o mało co sobie palca nie uciął.
- Y/N, gapisz się. Co się stało?
Nie słuchałaś go bo zawiesiłaś się oglądając jak gotuje. Zorientowałaś się dopiero kiedy pstrykał ci palcami przed twarzą. Totalnie zawstydzona przeprosiłaś na co Jay zareagował śmiechem. Pogłaskał cię po głowie i powiedział żebyś coś tam przyniosła z lodówki
Jake
CZYTASZ
PREFERENCJE - Enhypen (엔하이픈) CLOSED
Romancedzień dobry tu preferencje Enhypen DLA DOROSŁYCH BO SĄ PRZEKLEŃSTWA DW kc niskona za pomysły <3 Osiągnięcia: #PREFERENCJE - 20 MIEJSCE (3.4K opowieści) #JAY - 9 MIEJSCE (1.2 opowieści) #JAKE - 2 MIEJSCE (341 opowieści) #HEESEUNG - 1 MIEJSCE (210...