Gdy Pan zobaczył, że doszłam uznał że mi nie pozwolił, a za karę przez następny miesiąc mam zakaz dojścia.
A kara odbędzie się teraz.
Wyjął mi wibrator i podszedł do małej lodówki której wcześniej nie widziałam.
Gdy podchodził do mnie widziałam co miał. I wiedziałam co się stanie.
Położył worek kostek lodu na mojej cipie a butelkę z zimna wodą Położył na cyckach.
-Za karę że doszłaś wsadzę ci wszystkie te kostki lodu do cipy, zalewając wodą. Wleje w ciebie 3 takie butelki. Jeśli chociaż 1 kostka nie wejdzie, wsadzę ci 3 takie wory do cipy i dwa do dupy a potem zaleje całe twoje ciało gorącym woskiem i nasmaruję cipę kremem po którym będzie cię wszystko piekło swędziało i drapało. Potem zwiążę cię i ścisnę ci sznurem cycki aż będą zajebiscie czerwone, zapnę klamry z 200 gramowymi obciążnikami. Będziesz tak siedzieć 2 dni, bez jedzenia. Będziesz pić tylko swój mocz i wodę kostek, bo podłoczę ci rurkę która będzie boleśnie odsysała siki z twojej cipy i wysyłała je prosto do twojej suczej gęby wprost do gardła. Później zleje ci dupsko i będę kazał siedzieć na macie z kolcami. A żebyś zapamietała mój gniew raz na zawsze, moja koleżanka cię konkretnie wyrucha. Bardzo lubi znęcanie się seksualnie i lubi jak robi się jej minetę i liże podeszwy butów po tym jak wsadza je do cipy, rozumiesz suko?
Pokiwała głową.
-Używaj słów!- warknął i przyłożył jej bardzo mocno w cipkę.
Pisała a to go bardzo wkurwiło. Gdy zobaczyłem że ma bardzo czuła cipe, wziął pasek i uderzył jąw nią 20 razy.
Mało nie zemdłała z bólu. Zastanawiała się co właśnie robi ze swoim życiem.
Po tym przystąpił do działania.
Bez ostrzeżenia wsadzić jej kostkę i jedna po drugiej bez przerwy wsadzając. Było tam 20 takich, a już po 2 ona obchodziła od zmysłów.
Wsadził ostatnią. I wstał aby wyjść, gdy nagle usłyszał ciche 'plum'.
Odwrócił się i zobaczył przeraźoną dziewczynę z jedną kostką lodu która wypadła z jej wnętrza i leżała obok.
Uśmiechnął się szyderczo po czym wyjąć 3 worki z lodówki i zaczął zabawę.
Przepraszam że kawał czasu mnie nie było!
Postaram się to nadrobić, ale wiecie, problemy rodzinne itp.. i tak jakoś nie było czasu. Ale teraz będą rozdziały częściej.
Dziękuję za tyle wyświetleń!
~Suzi
CZYTASZ
Rasowa kurwa do pieprzenia
RomanceClara ma matke prostytutkę. Uznała, że skoro jej matka może, to i ona. Znalazła Pana. Juz to lubi. Lubi być jebana jak szmata. Uwielbia być poniżana. Zadowala ją bicie, i zabawki erotyczne. Najbardziej te strasznie duże, ale to nie problem, bo Clar...