Szenvedelyesen csokolt meg majd lassan az emeltere ment, majd a haloba ahol aza agyra dobott. Folemmagasodva kezdet vetkoztetni , es en is ot. Szinte letepterolam a ruhakat , de en is rola . Lassan indketten mesztelenek lettunk. A nyakamrol lassan tert at a melleimre, majd le a hasamon keresztul nedves noiesegemre.
- Gyonyoru vagy szivi .- csokolt meg ujra.
- Te sen panaszkodhatsz ...- mosolyogtam ra majd felnyogtem ahogy a forro noiessegembe nyalt.
- Nagyon finom vagy baby girl , most megeszlek...- mosolyodott el pervezen , majd felfalt oda lent.- vigyazz jovok...- majd belem dugta egy ujjat es ujjazni kezdett.
- Ahhmhh, apuci ezhhh johhh- nyogtem szaggatottan.
- Es most jon meg csak a java- mondta majd catlakoztatta meg ket ujjat.
-AHHHHH- nyogtem-APUCI ,MEG AKAROM ,JOBBAN.- kialtottam.
- Meg most jon csak ajava....- ram nezett.- Akkor mehe a menet ?
- Igenhh- nygtem elfuloan , majd megereztem ahogy belem hatol. Azt hittem hogy szet szakadok oda lent , akkora volt neki a szerszama.- Jezusommekkora vagyhhhh- nyogtem.
- Mehet?- kerdete maj mikor bolintottam elkezdett mozogni.
- Ahh igen csinald meg gyerunk-nyigdecseltem alatta.- Ezaz kemenyebben gyorsabban AAHHH-ugy mozgott bennem , mintha szet akart volna szaktani .
- Kie vagy babygirl?
- A tied ...
- Nem hallom kie vagy?- majd azal a lendulettel a hatara fekudt es en a csipojere ulve nyeltem el teljes hosszat.
- A TIED APUCIHHH,- nyogtem kejesen .
- Akkor most lovagolj meg kis zsokem.- majd seggemre csapott es ihetetlen tempoba kezdett baszni.
- Ahh, apucihhh, ez jo ....- kozben ijra es ujra magara huzott egyre melyebben.
- Tudom kis sillag .-morogta , majd meg jobban gyorsitott.- Csak az enyem vagy, erted... Csak az enyem...-nyogott mar o is .
- Csak atied apucihhh, el fogok menni , kurva jo vagy .
- Te is kis csillag , nyogd a nevm!!
- APUCIHHHH-sikitottam majd ra hanyatlottam. Meg lokott parat es o is elment bennem. A kozos nedvunk kevereke , folyt a labamon le , de nem erdekelt , ez kibaszottt jo volt.
- Meg egy menet ?- kerdezte
- Meg tudom a nevem...- jegyeztem meg kaceran , o pedig rogton el is kezdte az ujbb izzasztast.
YOU ARE READING
Tanar ur kerem
RandomEgy atlagos 15 eves lanyrol szol aki egy napon beleszeret a tanaraba es ez okozza a vesztet.