6 resz.

302 4 0
                                    

Nem tudtam sokaig futni , de probaltam minnel tavolabb kerulni attol a hazug embertol. Ahova meg egyszer o vitt ki setalni a friss levego miatt. Egypadra roskadtam majd sirni kezdtem. Minedn szep emleet leporgettem rola a fejemben ,de ettol csak roszabb lett. Ezt a csodas kilnc honapot soha nem fogom elfelejteni vele, de tovabb kell lepjek , barmennyre is faj.

Nem voltam sokaig egyedul maksz fel orat amikor egy bacsi lelutl mellem.

- Mi a baj aranyom.

- A pasim megcsalt.

- Ajj az nem a vilag vege..

- Terhes vagyik tole, es o nala laktam ,haza nem mehetek , allasom nincs, es nem tudom ,higy most mi lesz velem es a fiammal Eric-cel.- valoszltam sirva.

- Szerintem meg fogja tudnioldani , okos nonek latszik , maga , es szerinte tud makd segitseget is kerni.

- Koszonom , a vigasztalo szavakat.-mosolyogtam a bacsira , de ez a mosolyhamar fintorra tortult.

- Mi a baj kedvesem? - kerdezte .

- Azt hiszm jon a baba...-majd ereztem , hogy valami meleg vegig folyik a labamon.

- Hivom a mentoket- mondta majd tarcsazta is a szamot.

...

A metok gyorsan kiertek ,majd gyorsan a szuleszetre is vittek. Hihetetlenul fajt a hasam , esmindenem oda lent, de az orvosok nem hagyak magamra , segitettek. De en azt jivantam barcsak mas lene ott ,de o sehol nem volt.

Iszonyat fajt mindenem , es azt mondtak , hogy ez csak meg a kezdet. De vevegul 15 oras vajjudas utan megszuletett a pici fiam Eric. Alig volt a karomaban , mert miutan megszultem elajultam es ot elvittek tolem.

Lassan ebredeztem az agyamba , ahol fekudtem. Valaki ult mellettem es fogta a kezem , de csak par pillanat utan tudtam beazonositani a szemelyt. Apuci volt az. Rogton elhuztam volna a kezem de o nem engedte.

- Kerlekk had magyarazzam meg.

- De engem nem erdekel a mondanivalod.

- De kerlk halgass meg , utana ha gondolod elkuldhetsz , de halgasd neg.

- Renndben.

- Koszonom- majd a kezemre akart puszilni de elhuztam.- Szoval akivel lattal annak meg a nevet sem tudom. Unatkoztam , hogy nem vooltal vele igy elémentem , szorakozni es ott idtam . Berugtam es folyamat kerestelek a szemmemel de nem talaltalak , majd az a no azt mondt , hogy te vagy es en hittem neki. Csa akkor dobbentem ra a hazugsagra amikor meglattalakn tegedaz ajtoban sirva. Utananem tortent semmi , sot rogton kerseni indultalak , de nem talaltalak sehol ,vegul az orvos szolt , hogy itt vagy. Sajnalom kincsem.

- Tehat szeretsz?

- Mindig is azt tettem .- mondta mekyenb a szemebe nezve majd ajkaimra hajolt es en boldoganviszonoztam a csokot. De a pillanatot egy kopogaszavarta meg.

- Holgyem , uram a gyermekuk.Mak egesegs , gratulalok.-mnondta a nover , majd oda adta fijamat es kimnt.

- O a mi fiunk.- mondtam sirva a karomab tartva az apro csodat.

- Igen a mienk , konnyezett apuci is , majd ismet megcsokolt.

Picit meg nalunk lehetett majd , cvissza vittek agondozoba engem meg megvizsgaltak es azt mondtak , hog nekem sincs semmi bajom.

- Mostmar ket egeseges csoda van az eletemvben.- momdta mghatva apuci.

- Nekm is .- mondtam boldogan.

- Az enyem vagy meg baby girl ugye ?-kerdezte.

- Csak is a tied- majd megint megcsokolt es oj hosszu ido utan ismet a magaeva tett a korhazi agyon. Nagyon boldog voltam , es hihetetlen erzes volt ujra a karjaiban lenni.

Tanar ur keremTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang