Iubire.. Nu toată lumea știe ce e aia iubire. Dacă întrebi un om ce e aia iubire îți va răspunde că e chimie, acesta neștiind să explice de ce folosește acest adjectiv. Dacă întrebi un profesor ce e aia iubire îți va răspunde că nu a studiat așa ceva și daca a simțit nu și-a dat seama. Dacă întrebi un copil ce e iubirea îți va spune că el doar pe părinți și pe jucăria de pluș o iubește; iar dacă întrebi un nebun ce e iubirea îți va răspunde că ea l-a adus în stadiul ăla.
Iubirea nu se explică în cuvinte. Iubirea se simte, nu se trufește. Nu există om care să nu iubească, fie își iubește "marea iubire", fie copilul, fie nepoții, fie artistul preferat, fie jucăria primită de la părinți, fie pisicul, fie se iubește pe el însăși.
Cu iubirea m-am confruntat și eu.. Când mi-am dat seama că iubesc era deja prea târziu.. Iubirea îmi acaparase deja peste jumătate de inimă, mă făcuse să devin instabilă emoțional, nici eu nu mă mai recunoșteam.. Din ce cauză ajunsesem așa? Fiindca o persoană își făcuse loc în inima mea.. Cum poți iubi atât de mult o persoană? Cum poți să ai o singură slăbiciune și aceea fiind o anumită persoană? Cum pot două persoane să se iubească necondiționat, fara vreun scop anume, fără să nu se plictisească de cealaltă persoană, fară să aștepte ceva în schimb? Cum poți să iubești până te usuci? Dar cum poți să fii și rănit după o iubire așa de mare? Unele întrebări nu au răspuns, poate și de aceea ni se înfiripă printre gânduri. Poate de aceea unii oameni renunța la ceea ce iubesc, fiindcă nu știu de ce iubesc acea persoană..
Eu m-am sufocat cu iubirea.. Eu am avut curajul să renunț la unele persoane "jegoase" la caracter pentru ceea ce iubeam.. Eu am iubit și la rândul meu am fost iubită, mai mult sau mai puțin, de o anumită peroană.. Eu am fost rănită dar și vindecată de întoarcerea iubirii.. Eu am iubit, iubesc și voi iubii toată viața fiindcă fară iubire totul e gri și anost.
Iubește cum doar tu știi, fiindcă dacă falsezi iubirea, s-ar putea să o pierzi pentru totdeauna!
CITEȘTI
Te iubesc azi, mâine, toată viata!
RomansaIubirea este cel mai frumos sentiment. Iubirea e unică dar nu toți o prețuiesc.