Iubind o persoană nepotrivită, începi să îți perzi încrederea în lume. Când nu știi ce să faci în legătură cu „iubirea cea mare", nu fă nimic! Tot de ce nu ești sigur/ă pe sine, nu merită încercat. Lumea nu e un cobai ca tu să-ți încerci norocul. Esența vieții e în iubire, dar când iubirea e îmbibată cu ură, nu trebuie să ajungi să suferi din cauza asta. În adolescență.. toate se par a fi posibile, dar cu toate astea tot viața ne fute câte o „palmă", trezindu-ne la realitatea crudă. Nu mereu suntem sinceri față de noi, de fapt cam niciodată. Ajungem să suferim din lucruri mărunte care acum contează mai mult decât viața, dar la maturitate ne vom da seama că nici nu trebuia să băgăm în seama. Multe lucruri se pot întâmpla când viața ne trimite câte o persoană necunoscută. Multe amintiri, trăiri, sentimente, iubiri ne pot lega de o singură persoană. Persoana care nu se interesează mãcar dacă mai trăiești, aia nu merită iubire și nici măcar atenție. Am întãțat că nu toată lumea ti-e cu adevărat "prieten" și nici măcar "marea iubire". Am învățat că viața nu se rezumã doar la învățat. Ironic, nu? Cu toate astea, tot înveți din tot ce ți se întâmplă. Mereu poți fi o altă persoană, fiindcă lumea te schimbă fie ca vrei, fie ca nu, tot lumea te influențează în bine sau în mai puțin bine.
MEREU TREBUIE SĂ NE ALEGEM CU GRIJĂ PERSOANELE DE LÂNGĂ NOI PENTRU A NU A JUNGE SĂ SUFERIM MAI MULT DECÂT MERITĂ SAU NU
CITEȘTI
Te iubesc azi, mâine, toată viata!
RomanceIubirea este cel mai frumos sentiment. Iubirea e unică dar nu toți o prețuiesc.