פרק 33

2.3K 188 88
                                    

הארי P.O.V

*שבועיים לאחר מכן*

"באמת?" עינייה נצצו וגיחכתי "באמת,אני חושב שזה מגיע לך","אתה האח הגדול הכי טוב שיש!" קפצה עליי עם חיבוק וצחוקי מילא את החדר.

"שאר הבנים וג'מה יצטרפו אלינו יש מישהו שאת רוצה שיבוא איתנו?" "אממ אולי כריסטינה ולוק?" שאלה,"כל מה שתרצי סיס" נישקתי את מצחה "כדאי שתיתקשרי אליהם עכשיו שיתארגנו כי אנחנו נטוס עוד שעה וחצי כנראה".

"נטוס?" "אהה כן,כנראה שהרסתי קצת את ההפתעה...אבל אני לא אגלה לך לאן!" "לא בבקשה תגלה לי נוווו,אתה יודע שאני שונאת הפתעות!" גיחכתי להתנהגותה הילדותית

○○○
"אז לאן אנחנו טסים?" שאלה כריסטינה "אין לי מושג,המתולתל הזה לא רוצה לגלות לי" ציחקקתי
"זה כל הפואנטה של הפתעה!" "אני שונאת הפתעות"

"היי מצטער שאיחרתי" ראשו הבלונדיני של לוק הגיח מהדלת "לא איחרת,האמת היא שהקדמת" גיכחה קיילי והוא חייך.

עדיין קשה לי להתרגל לזה שהם נשארו ידידים אבל אני מניח שאני צריך לקבל את זה,כל עוד הוא לא פוגע בה שוב!

"הייי אנשייים" צעקתו של נייל נשמעה ברחבי הבית "למה אתה תמיד צועק?" זאיין הרים את קולו וציחקקנו

"איפה לואי וליאם?" זאיין שאל מנסה לא להסתכל לכיווני, "הם תכף יגיעו,הכל בסדר?" השיבה קיילי
"כן,אני הולך לצאת לשאוף אוויר" מילמל והתקדם אל המרפסת.

קיילי P.O.V
הוא שוב מנסה להתעלם ממני...
למה? מה עשיתי לו? אני לא יכולה יותר עם זה! אני מתגעגעת עליי למרות שהוא כל כך קרוב וכן אני מודה עדיין יש לי רגשות עליו.
הנה אמרתי את זה!
גם כשאני ולוק היינו ביחד כל מה שהיה לי בראש זה הוא! אז שיפסיק להתנהג כמו זין ויתייחס אליי!!

יצאתי אל המרפסת אך נעצרתי ששמעתי אותו מדבר בפלאפון,אוי הקול הסקסי שלו שגורם לי לרעד בברכיים. הוא החזיק סיגרייה בין אצבעותיו והוא היה נראה כמו דוגמן...
אוי תפסיקי לחשוב עליו ככה!

כשהוא סיים את השיחה התקדמתי אליו מבלי שהוא יראה, "לא ידעתי שסיגריה היא אוויר צח" מילמלתי והוא קפץ "את לא יודעת המון דברים" מילמל והלך להתיישב על אחד הכיסאות.

"אתה חייב להפסיק" נשברתי "להפסיק מה?" "להפסיק להיות מסתורי כזה ולהתעלם ממני...זאיין אני ואתה היינו החברים הכי טובים!" הסברתי ואותה הבעת פנים אדישה הייתה לבושה על פניו

"1.אני לא מתעלם ממך 2.זאת לא את שרצתה לנתק איתי קשר? ו3.אני ואנג'ל היינו החברים הכי טובים" נעצרתי מדבריו "אתה יודע מה אתה זאיין מאליק? אתה הבן אדם הכי מגעיל שאי פעם פגשתי" צעקתי ונכנסתי לבית.

אני פשוט לא יכולה איתו! הוא כל כך גועלי ברמה שאי אפשר לסבול! איך התאהבתי בו בכלל?

"הכל בסדר?" שאל לוק וחייכתי חיוך קטן,"כן אני פשוט סתם..." "תודה על זה שאת לוקחת אותי איתך" "אתה החבר הכי טוב שלי,ברור שאני אקח איתך איתי" חיוכו ירד טיפה

"אממ אני הולך לשתות,רוצה משהו?" שאל והנדתי לשלילה. אוי את כזאת מטומטמת קיילי! עכשיו פגעת בלוק. יופי ממש פרס 'האישה הכי מטומטמת בעולם' מגיעה לי!

"נחשו מי הגיע? זה אנחנו יו יו" לואי נכנס ובעקבותיו ג'מה מצחקקת,"סליחה על האיחור פשוט לואי כאן ניסה להכין לי ולעובר שלנו ארוחת בוקר אבל לא ממש הצליח לו" הסבירה "היי פנקייקים הרבה יותר טעימים שהם שרופים מעט,וגם יש בהם ככה המון ברזל וסידן"

"אוקיי כולם כאן בואו נצא לדרך!!" צעקתי בהתלהבות והתקדמנו ליציאה,לאחר כמה דקות הגענו לנמל התעופה.

"אז מי הולך להביא את הכרטיסים?" שאלתי והבנים ציחקקו "אנחנו הולכים לטוס במטוס פרטי וכדאי שנמהר לפני שפפארצי ומעריצים יבחינו בנו" ענה נייל והנהנו. התקדמנו לעבר יציאה כלשהי ובחוץ חיכה לנו מטוס שיקח אותנו ליעד הסודי שהארי לא מוכן לגלות לי.

כשעלינו למטוס כל אחד תפס לו מקום ולמרבה הצער המקום היחידי שנשאר לי לשבת בו הוא המקום ליד...

לא לא בשום פנים ואופן לא! אני מעדיפה לעמוד כל הטיסה מאשר לשבת לידו.

"את לא מתכוונת לשבת קיילי?" שאלה כריסטינה ושלחתי לה מבט רצחני,התקדמתי אל לוק,"בבקשה תחליף איתי מקום?" לחשתי והוא ציחקק "אין סיכוי שאני יושב לידו" לחש וצבטתי אותו, "אוו מה זה היה אמור להיות?"

"נוסעים יקרים נא לשבת במקומותיכם ולהדק חגורות,אנחנו עומדים להמריא" קולו של הטייס נשמע ונאנחתי,כנראה שאני חייבת לשבת לידו במשך כמה שעות...

כאשר התיישבתי לידו הוא התרחק טיפה ומילמל "אל תדאגי,גם אני לא ממש רוצה לשבת לידך". איזה חוצפן! יש לו מזל שכולם כאן אחרת הייתי רוצחת אותו, "שנינו יודעים שזה לא נכון" לחשתי לאוזנו והוצאתי את הפלאפון שלי מכיסי,נכנסת לרשת חברתית כולשהי כדי לשרוף את הזמן.
○○○

"אני לא מאמינה!!" צעקתי כאשר דלתות המטוס נפתחו "מוצא חן בעינייך?" הארי שאל וקפצתי עליו חונקת אותו בחיבוק, "אני תמיד רציתי לבקר בדיסני וורלד!!"

"בואו נלך למתקנים נווו" נייל התבכיין וציחקקתי "אף אחד לא עוצר אותך ני" השבתי והוא חייך,לפני ששמתי לב כולם רצו לכל מיני אטרקציות חוץ מאחד.

"אתה חייב להיות רציני!זה המקום הכי שמח עלי אדמות ואתה מעדיף לעמוד פה?" התחלתי להתעצבן מעט והוא ציחקק, "כל המשחקים הילדותיים האלה הם לא הסגנון שלי" הוא הציע סיגרייה והכניס אותה בין שיניו

"דווקא שהייתה כאן עם פרי זה היה הסגנון שלך" מילמתי והוא הביט בי, "מה הבעיה שלך? כל היום נדבקת אליי והיה לך משהו לומר על כל דבר שעשיתי! אולי תעזבי אותי כבר?!" צעק ונפגעתי. זה קשה שהבן אדם שאתה אוהב צועק עלייך ככה.


"שנינו יודעים שאתה אוהב את תשומת הלב שאני נותנת לך,שנינו יודעים שעדיין אכפת לך ממני,עדיין יש לך רגשות אליי!" צעקתי והוא כיבה את הסיגריה שלו לא לפני שלקח שאיפה אחרונה.

"היו,היו לי רגשות אלייך קיילי! עכשיו אני עם פרי והתגברתי עלייך ממזמן" השיב והתעצבנתי עוד יותר

"אוי תפסיק לשקר לעצמך" מילמלתי לפניי שחיברתי את שפתינו לנשיקה מתוקה ופרועה. היהלו טעם של סיגריות ומנטה ושפתיו היו כל כך רכות.

זה הרגיש כל כך נכון אבל שנינו ידענו שזה אסור.

Sister 2Where stories live. Discover now