Persiapan

2 1 2
                                    

2 September 2019

Pejam celik pejam celik dh masuk bulan September. Excited nye aku hahahahahah. Lagi 3 hari aku dah nak kahwin maka tamat lah zaman bujang aku. Nak nangis pulak tak sangka indah sungguh rancangan Allah. Syukur alhamdulillah. Hari ni aku kena hias pelamin aku. Farhan dia nak upah org buat tapi aku yang tak nak sebab dari dulu aku dah plan yang aku sendiri yang akan hias pelamin aku. Tak sangka Lagi 3 hari I will be Muhammad Adam Farhan wife. Tibe ii rasa nak marah mana tak nye semalam sampai esok dia outstation ishhhh geram je aku dengan dia. Dah nak kahwin tu buat cara nak kahwin ni tak bak kata dia boss dia nanti nk taja honeymoon kalau dia pergi outstation ni. Kedekut betul. Dah lah dari semalam aku tak sedap hati bila dia pergi. Ya Allah jangan lah terjadi apa ii kat dia lindungan lah dia. Rasa nak nangis wei, hati kau jangan lah buat aku rasa tak tenang. Dah jangan fikir apa ii dah rilek Na rilek. Kau tahu benda apa yg kelakar aku dah fikir nama anak ii aku nanti gatal nye aku hahahahah. Kalau ank perempuan kena ada nama Riana sebab nama aku kan Adriana kalau ank lelaki kena ada nama Hanif  sebab nama suami aku Farhan. Aku ada lah buat one name for boy and girl. Girl Siti Riana Nadira kalau boy pulak Muhammad Hanif Izzhan. Sedap bukan hahahah. Kalau x sedap ada aku kesah tak, suka hati aku lah nak letak nama apa kat ank aku bukan ank org lain. Nanti aku kahwin aku nak suruh Lia lah makeup aku sebab sekarang dia pandai makeup org tau waktu aku bertunang haritu pun dia yang makeup aku hasil kerja dia memang bagus giler. Ok lah aku nak pergi siapkan pelamin aku byeee.

Aku belum cukup ikhlas dengan pemergian kau. Aku x rela nak lepas kan kau lagi. Aku x sempat nak sayang dengan penuh kasih sayang aku.

Kisah ini....Where stories live. Discover now