4 August 2019
Esok aku nak kahwin dah tapi pengantin lelaki takde. Kenapa???? Kenapa waktu macam ni kau kena tinggalkan aku. Kau jahat. Aku benci kau. Kau tipu aku kau kata kau pergi outstation tapi kau tipu aku benci kau. Kenapa kau x bagitau aku yang kau sakit kenapa kau tak bagitahu saku? Aku sape dalam hidup kau. Kau kejam Farhan kejam sangat. Aku tak sempat nak mintak maaf dekat kau and aku tak sempat pun nak ucap selamat tinggal untuk selamanya. Semua orang tahu yang kau sakit kecuali aku. Aku jahat kan. Langsung tak tanya kau sihat ke? Kau ok ke? Pandai kau sembunyikan semua ni. Kau langsung tak ucap selamat tinggal kat aku kau cuma bagi surat ni je kat aku. Kau tak sayang aku ke?
𝐴𝑑𝑟𝑖𝑎𝑛𝑎 𝐴𝑙𝑖𝑠𝑎 𝑠𝑎𝑦𝑎𝑛𝑔, 𝑠𝑜𝑟𝑟𝑦 𝑡𝑎𝑘 𝑏𝑎𝑔𝑖𝑡𝑎ℎ𝑢 𝑎𝑤𝑎𝑘 𝑦𝑎𝑛𝑔 𝑠𝑎𝑦𝑎 𝑠𝑎𝑘𝑖𝑡. 𝐼 𝑎𝑚 𝑠𝑜𝑟𝑟𝑦. 𝑆𝑎𝑦𝑎 𝑦𝑎𝑛𝑔 𝑠𝑢𝑟𝑢ℎ 𝑑𝑖𝑎𝑜𝑟𝑜𝑛𝑔 𝑠𝑒𝑚𝑏𝑢𝑛𝑦𝑖𝑘𝑎𝑛 𝑠𝑒𝑚𝑢𝑎 𝑏𝑒𝑛𝑑𝑎 𝑛𝑖 𝑗𝑎𝑛𝑔𝑎𝑛 𝑚𝑎𝑟𝑎ℎ 𝑑𝑖𝑎𝑜𝑟𝑎𝑛𝑔. 𝑆𝑎𝑦𝑎 𝑡𝑎𝑘 𝑠𝑎𝑛𝑔𝑘𝑎 𝑘𝑎𝑛𝑠𝑒𝑟 𝑛𝑖 𝑎𝑘𝑎𝑛 𝑚𝑒𝑟𝑒𝑏𝑎𝑘 𝑠𝑒𝑐𝑒𝑝𝑎𝑡 𝑛𝑖. 𝑆𝑎𝑦𝑎 𝑖𝑛𝑔𝑎𝑡 𝑠𝑎𝑦𝑎 𝑠𝑒𝑚𝑝𝑎𝑡 𝑛𝑎𝑘 ℎ𝑖𝑑𝑢𝑝 𝑑𝑒𝑛𝑔𝑎𝑛 𝑎𝑤𝑎𝑘 𝑠𝑒𝑏𝑒𝑙𝑢𝑚 𝑎𝑝𝑎 𝑖𝑖 𝑗𝑎𝑑𝑖 𝑡𝑎𝑝𝑖 𝑠𝑎𝑝𝑒 𝑠𝑎𝑦𝑎 𝑛𝑎𝑘 𝑚𝑒𝑛𝑜𝑙𝑎𝑘 𝑡𝑎𝑘𝑑𝑖𝑟. 𝑆𝑎𝑦𝑎 𝑠𝑎𝑦𝑎𝑛𝑔 𝑎𝑤𝑎𝑘 𝑠𝑎𝑛𝑔𝑎𝑡 𝑠𝑎𝑛𝑔𝑎𝑡 𝑗𝑎𝑛𝑔𝑎𝑛 𝑠𝑒𝑑𝑖ℎ 𝑡𝑎𝑢 𝑏𝑖𝑙𝑎 𝑠𝑎𝑦𝑎 𝑑𝑎ℎ 𝑡𝑎𝑘𝑑𝑒 𝑠𝑒𝑏𝑎𝑏 𝑠𝑎𝑦𝑎 𝑡𝑎𝑘𝑢𝑡 𝑝𝑒𝑚𝑏𝑒𝑑𝑎ℎ𝑎𝑛 𝑛𝑖 𝑡𝑎𝑘 𝑏𝑒𝑟𝑗𝑎𝑙𝑎𝑛 𝑑𝑒𝑛𝑔𝑎𝑛 𝑙𝑎𝑛𝑐𝑎𝑟. 𝐼 𝑎𝑚 𝑠𝑜𝑟𝑟𝑦 𝑠𝑒𝑏𝑎𝑏 𝑏𝑎𝑔𝑖 𝑎𝑤𝑎𝑘 ℎ𝑎𝑟𝑎𝑝𝑎𝑛 𝑦𝑎𝑛𝑔 𝑘𝑖𝑡𝑎 𝑎𝑘𝑎𝑛 ℎ𝑖𝑑𝑢𝑝 𝑏𝑒𝑟𝑠𝑎𝑚𝑎. 𝑆𝑎𝑦𝑎 𝑏𝑒𝑡𝑢𝑙 𝑏𝑒𝑡𝑢𝑙 𝑛𝑎𝑘 𝑗𝑎𝑑𝑖𝑘𝑎𝑛 𝑎𝑤𝑎𝑘 𝑖𝑠𝑡𝑒𝑟𝑖 𝑠𝑎𝑦𝑎 𝑡𝑎𝑝𝑖 𝑚𝑢𝑛𝑔𝑘𝑖𝑛 𝑠𝑎𝑦𝑎 𝑑𝑒𝑛𝑔𝑎𝑛 𝑎𝑤𝑎𝑘 𝑡𝑎𝑘𝑑𝑒 𝑗𝑜𝑑𝑜ℎ 𝑑𝑎ℎ. 𝑃𝑢𝑚𝑝𝑘𝑖𝑛 𝑘𝑒𝑛𝑎 𝑗𝑎𝑔𝑎 𝑑𝑖𝑟𝑖 𝑡𝑎𝑢 𝑘𝑎𝑙𝑎𝑢 𝑎𝑝𝑎 𝑖𝑖 𝑗𝑎𝑑𝑖 𝑟𝑒𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑎𝑙𝑠𝑜 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑜 𝑠𝑜 𝑚𝑢𝑐ℎ. 𝐷𝑜𝑛𝑡 𝑏𝑒 𝑠𝑜 𝑠𝑎𝑑 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝐼 𝑔𝑜𝑛𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑟𝑜𝑚𝑖𝑠𝑒 𝑚𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑜𝑛𝑛𝑎 𝑏𝑒 𝑜𝑘 𝑤𝑖𝑡ℎ𝑜𝑢𝑡 𝑚𝑒. 𝐷𝑜𝑛𝑡 𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑟 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 𝑡𝑜 𝑒𝑛𝑡𝑒𝑟 𝑔𝑖𝑣𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑎 𝑐ℎ𝑎𝑛𝑐𝑒. 𝐼 𝑎𝑚 𝑠𝑜𝑟𝑟𝑦 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝐼 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑡𝑜 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑠. 𝑅𝑒𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟 𝑑𝑜𝑛𝑡 𝑓𝑜𝑟𝑔𝑒𝑡 𝑡𝑜 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝐼 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒. 𝑌𝑜𝑢𝑟 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒 𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 𝑤ℎ𝑦 𝐼 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑐𝑟𝑎𝑧𝑦 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑦𝑜𝑢. 𝐷𝑜𝑛𝑡 𝑐𝑟𝑦 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑦𝑜𝑢 𝑟𝑒𝑎𝑑 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑙𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝐼 𝑎𝑙𝑠𝑜 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑟 ℎ𝑎𝑧𝑒𝑙 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑎𝑟𝑒 𝑠𝑡𝑢𝑛𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑐𝑎𝑛𝑡 𝑤𝑖𝑝𝑒 𝑎𝑤𝑎𝑦 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑡𝑒𝑎𝑟𝑠 𝑎𝑛𝑦𝑚𝑜𝑟𝑒. 𝐷𝑜𝑛𝑡 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑠𝑎𝑑. 𝑀𝑦 𝑙𝑎𝑠𝑡 𝑤𝑖𝑠ℎ 𝑖𝑠 𝐼 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑎𝑠𝑡 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔 𝐼 𝑎𝑙𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒 𝑚𝑦 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑓𝑜𝑟𝑒𝑣𝑒𝑟. 𝐺𝑜𝑜𝑏𝑦𝑒 𝑀𝑦 𝑓𝑎𝑣𝑜𝑢𝑟𝑖𝑡𝑒 𝑝𝑢𝑚𝑝𝑘𝑖𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑓𝑎𝑣𝑜𝑢𝑟𝑖𝑡𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟 𝑖𝑠 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑠𝑡𝑎𝑦 𝑏𝑦 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑓𝑜𝑟𝑒𝑣𝑒𝑟. 𝐿𝑜𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑝𝑢𝑚𝑝𝑘𝑖𝑛. 𝑀𝑎ℎ𝑎𝑙 𝑘𝑖𝑡𝑎.
Farhan.... aku rindu kau aku rindu belaian kasih sayang kau aku rindu cara kau buat aku tenang kalau apa ii jadi berat je hati rasa. Aku mintak maaf sebab dah lama tak melawat kau esok aku janji aku melawat kau. Aku nak cerita semua benda kat kau. Aku dah berjaya buang rasa sedih tu sikit ii cuma aku tak berjaya lagi nak move on dari kau. I love you so much Star. Mahal din kita.
♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎𝚃𝚑𝚎 𝙴𝚗𝚍♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎
Thank you for reading this ❤
YOU ARE READING
Kisah ini....
RomanceSo....perasaan ni lh yg selalu hadir jika kita mencintai seseorang yg sukar untuk dicapai. Seperti mengapai rama ii yg mustahil untuk dicapai. Seperti mana pun kita mencintai seseorang itu akhirnya kita akan merasakan luka yg sngt dlm dan ia akan me...