" Dragi dnevniče , moje ime je Bili Kejn , živim težak i rđav život pun preokreta , bez novca ali sam sretan sa svojom porodicom , imam ženu Sedi i prelijepu kćerku Lili koja je tek napunila petu godinu " čuvši glas njegove žene prestade da piše i ostavi pero na stolu .
" Bili molim te dođi ne osjećam se dobro " sjela je na zemlju i čekala da se Bili pojavi .
" Evo evo " sjedne pored nje i upita je " Šta se dogodilo ?"
" Možeš li mi molim te donijeti vode ne osjećam se dobro ? " zadihano je to rekla brišući znoj sa čela .
" Donijeću ne brini " ustao je , obrisao prašinu sa stare poderane trenerke i otišao na bunar po vodu " Gdje je Lili ? "
" Otišla je kod Tajlerovih na doručak , znaš da su nam miševi progrizli džak sa brašnom " izdahne i nastavi " Ali nije to sve , imam još jednu vijest koja je pozitivna koliko toliko " osmijehne se malo .
" A to je ? " pogleda je donosivši joj vodu u drvenoj kanti i sjedne pored nje .
" Mislim da sam trudna " zagrli ga " Postaćeš otac ponovo " reče to i poče da plače .
" Ništa ljepše nisi mogla da kažeš u ovim trenutcima , nikad nam teže nije bilo , barem nešto dobro " osmijehne se , zagrli je i poljubi u čelo .
" Trebalo bi otići po Lili , ne možemo je ostavljati toliko dugo kod njih , Tajlerovi su najbliže komšije ali ipak " izdahne i ustane .
" Mogao bi nekada da ostaviš taj šešir " nasmije se slatko.
" Mogla bi ti nekada da na vrijeme kažeš kad si trudna " osmijehne se i on i nastavi " Svoj žuti šešir ne dam nikom , nikad . "
" Razmišljala sam nešto , možda bi trebao da kupiš revolver zbog pasa lutalica , šakala , vukova , ostali smo bez jedne kokoške " pogleda ga .
" Mi nemamo novca da priuštimo sebi hljeb a ne revolver osim toga moram da odem do Longvila da kupim sjeme za našu baštu " polako prošeta do štale i poviče " Imamo još jedan problem " nasloni glavu na vrata i počne da plače.
" Ljubavi " ode do njega i proviri u štalu i zatekne mrtvu ovcu " Mora da je od vrućine. "
" Saznaćemo šta je " izvuče je iz štale " Barem mi je Gringo živ " osmijehne se i potapše konja .
" Gringo ? " osmijehne se i zagrli ga " Izguraćemo mi ovo nekako , obećavam ti da hoćemo."
" Idem do Tajlera" polako počne da hoda.
" Hej , nemoj zaboraviti da im se zahvališ " osmijehne se .
" Hoćeš sa mnom ili ? " pogleda je .
" Ne , idi ti ja ću ostati kod kuće , znaš da je danima toplo , noćima hladno " izdahne i uđe u kuću.
" Eh , barem nisu daleko " polako je pješačio dok se sunce spuštalo i došao do Tajlerove kuće " Tajler , hej Tajler " poviče ma da nikome ni traga ni glasa.
" Evo evo dolazim " čuo se iza kuće " Hej Bili druže " osmijehne se i rukuje sa njim.
" Gdje Lili " osmijehne se " Moramo brzo kući dok mrak nije pao. "
" Lili je u kući sa Džejkobom i Kristin , Lili " poviče njeno ime i ona izađe.
" Tata " razdragano skoči u zagrljaj Biliju .
" Hej , imam poslovni prijedlog za tebe , nije teško a hranu imaš besplatno kao i odmor " osmijehne se.
" Nisam ja kao neki što imaju revolvere , viski u kući " osmijehne se.
" Posao je samo da hraniš moju stoku , nije toliko teško zar ne , ja ću biti tu nadgledati sve , reći ću Alisi isto , hajde druže stari " osmijehne se.
" Koliko plaćaš ? " uhvati Lili za ruku.
" Trideset dolara " osmijehne se.
" Mjesečno ? " upita ga.
" Po danu , pristaješ ? " osmijehne se i pruži ruku.
" Naravno pa to su velike pare , svaki dan po malo i nakupi se " pa upita " Šta treba sve da radim ? "
" Hraniš , timariš konje , sve isto kao kod svoje kuće " osmijehne se pa kaže " A u slučaju provale ili nećega imaš novi Kolt revolver " dadne mu ga.
" Kolt ? " uperi ga u drvo .
" Najnoviji , sad izašao iz prodaje " osmijehne se.
" Slušaj , kasno je i dijete je sa mnom , mogu da dobijem konja ? " izdahne.
" Dobićeš konjska kola a ne konja , hajde dođi za mnom " odvede ga u veliku štalu gdje je držao preko sto grla " Biraj kojeg ćeš . "
" To je samo da stignem do kuće , daj mi ovoga " uperi prst u narandžastog mješanca.
" Zašto baš toga kada si mogao da odabereš tri puta boljeg ?" Začuđeno ga upita.
" Taj mi se dopada i mala kočija , ne treba mi ništa više " stavi sedlo na njega " Vihor " izgovori tiho i pomazi mu grivu.
" Vihor , znamo se od malih nogu a ti biraš tog mješanca umijesto čistokrvnog konja ? " začuđeno.
" Meni samo treba konj do kuće da dođem " polako ga izvede iz štale.
" Bili , dolaziš li večeras u Longvil na žurku ? Biće mladih udovica , slobodnih žena ? " Tajler se osmijehne se i zakači kočije za konja.
" Preskočiću ovaj put Tajler , vidimo se sutra " reče Bili i ubaci Lili u kočiju.
" Kako ti kažeš Bili druže " osmijehne se i uđe u kuću.
" Da" izdahne i polako odveze se svojoj kući.
" Tata zašto Tajler i njegovi imaju onoliku kuću i sve ? " upita ga Lili malo tužno.
" Zato što ne rade na farmi kao mi , ali nama je naša kućica dovoljna , zar ne Lil ? " zagrli je.
" Da ali , oni imaju konje , puno konja i ostale stoke " malo tužno kaže opet.
" Imaćemo i mi " izdahne.
Dok za to vrijem u šerifovom uredu se dešavalo nešto sasvim drugačije , šerif je razgovarao sa Aleksom O'driskom.
" Ne mogu ja da prekopavam sela tražeći za izgubljenim Majanskim dvorcem " kaže šerif dok je sjedio na svojoj stolici ispred kancelarije " Ja sam ugledan čovijek i ne želim da kvarim to . "
" Slušaj Barone , ja imam svoje ljude kojima treba taj novac i znam tačno koji Meksikanac zna gdje se nalazi i znam kuću u kojoj živi " reče Aleks .
" Koliko novca se nalazi u tom kofčegu ? " izdahne i sasluša ga.
" Ne zna se ali znam ko zna , Tom kaže da taj Bili Kejn zna " osmijehne se.
" I ti vjerušej da taj Tom, zna da neki Bili Kejn , pitanje je da li je pravo ime , zna gdje novac , kofčeg i blago ? " nasmije se.
" Ili si sa nama ili protiv nas , druge nema " osmijehne se.
" Sa vama " izdahne šerif i skine svoju pušku sa zida" Normalno je da taj Bili neće reći tako lako gdje se blago nalazi".
YOU ARE READING
Zatvori oči , Bili
AdventurePriča se odvija u malom gradu u Americi davne 1836. godine . Bili Kejn je običan porodičan čovijek koji ima farmu , u njegovoj porodici sa generacije na generaciju se prenosila priča kako u Longvilu ( blizu sadašnjeg Jukatana ) postoji dvorac duboko...