" Zatvori oči , Bili " kraj

6 1 2
                                    

" Stani " preplašen i ljut Tajler reče te uperi pušku u Dalasa.
" Dodjavola " preplašen pustio je revolver : " Do-Dolazim u miru , O'drisko banda ja ... " čuvši naziv bande sumnjičavo ga pogleda.
" Da niste možda čuli za Bilija Kejna ? " uperivši pušku u njegovo čelo reče Tajler to postepeno mu se poče približavati dok za to vrijeme Bili poče da plače ugledavši Sedi kako ide niz stepenice pod Aleksovim nišanom.
" Srce , mrdne li Bili malim prstom gotovo je " reče ljutito te gurnu je niz stepenice i ona pade na pod.
" Ne , trudna je " reče Bili kroz suze pokušavajući da ugleda drugi revolver ili onaj što mu je ispao iz ruke.
" Žao mi je Bili , Lili je još u sobi , bolje pokušaj spasiti nju " nasmije je zlobno te gurnu Sedi vani i istrča i pope se na konjska kola te odveze se prema izlazu iz grada dok je za to vrijeme Tajler izvukao sve iz Dalasa.
" Slobodan sam sad kad znas sve ? " preplašeno reče Dalas hodajući u nazad.
" Totalno " reče Tajler te upuca ga u grudi , vidjevši da kočija proleti na kojoj je bila sedi i Aleks O'drisko istrca na glavnu ulicu te zateknu Bilija.
" Bili živ si " sa osmijehom na licu reče Tajler.
" Da druže , Lili je u hotelu , otidji uzmi je , hajde Gringo " popne se na Gringa te odjaše za prašinom koja se digla za konjskim kolima. Aleks je bio mudar te ga je vodio u pravcu prašume koja je izgledala kao fatamorgana u sred pustinje.
" Dodjavola nije mogao daleko " ubode Gringa mamuzama dok pokušava da prati prašinu , ugledavši konjska kola kojima se sve više približavo uspio je da upuca točak od njih te da točak pukne i ona se nagnu na jednu stranu te Aleks i Sedi ispaose u pjesak a Bili skoči sa konja blizu njih.
" Gotovo je Aleks , tvoji dani su odbrojani " osmijehnu se te taman da potegne pištolj Aleks ga pogodi u ruku i Bili padne.
" Gotovo je Bili , ipak su tvoji dani odbrojani " ustane brzo te podigne Sedi i uhvati je oko vrata i stegne te prisloni cjev od revolvera uz slijepoočnicu.
" Ne , samo to ne " uplašen Bili skoči na noge ali Aleks onda zagalami : " Pomijeriš li se korak , pucam u njenu glavu a onda u tvoju " kako je to rekao Bili je osjetio nemoć u sebi , razmišljao je kako bi uspio da ga pogodi sa ranjenom rukom , oštećenim dlanom te Sedi u Aleksovim rukama.
" O'drisko " reče Bili te baci revolver u pjesak.
" Zatvori oči , Bili " osmijehnu se zlobno te gurnu Sedi u pjesak i upuca Bilija u stomak.
" Ne ne ne " osmijehnu se te skoči na noge Bili i krenu prema revolveru.
" Šta kog djavola " nastavi da puca po Bilijevom stomaku ali nema reakcije od strane Bilija , preplašen prazna revolvera krenu prema njemu ali Bili zgrabi revolver te upuca ga u stomak i Aleks sjede u pješčanu dinu.
" Zar si stvarno mislio da neću da varam i ja nakon svega " reče Bili te izvadi metalnu tacnu koju je našao u hotelu.
" A...Ali ... Nije ovo kraj zar ne ? Molim te kaži mi istinu ... Da li si ikada uopšte znao gdje se nalazi majanski dvorac u džungli " reče Aleks osjetivši kako mu se muti zbog krvi koju gubi.
" Ne ... " reče Bili te prisloni revolver uz njegovo čelo : " Laku noć O'drisko " te ispuca dva metka i baci revolver i zagrli Sedi.
" Napokon " preplašena , prašnjava , poderane odjeće Sedi ga zagri i poče da plače.
" Napokon da " odgovori Bili te je poljubi.
" Ovo znači da je svemu kraj ? " reče Sedi ne puštajući ga iz ruku.
" Izvini za sve što sam rekao ... Drago mi je da su nas tvoji spojili ... Drago mi je što nosiš bebu " izdahnu te poljubi je Bili opet.
" Kuda sad ? Kada nemamo gdje ... Nemamo kuću ..." reče Sedi te uplašeno se malo udalji.
" Ne brini , napravićemo novu" reče Bili kroz šalu te zagrli je oko vrata i počeše da pješače prema Longvilu : " Idemo Grinog " zviznu te Gringo nastavi da ih prati u suton.

Zatvori oči , BiliTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang