" Novac kvari ljude " drugi dio

9 1 3
                                    

Šerif i O'drisko banda krenu na put prema malom selu nadomak Longvila.
" Dragi dnevniče , pišem ti ove hladne i duge noći , kada je sve tmurno , prazno , jedino se čuje zvuk kojota koji vjetar nanese iz dolina , zadnje pare sam kao na ovcu koje više nema , jedina dobra stvar je što je Sedi trudna" izdahne " Koliko toliko dobra " spusti pero na sto i pogleda kroz prozor " Hladno je ... Veoma hladno " reče gledajući kroz zamagljeni prozor.

" Mora da ti bude hladno kada ne želiš da legneš u krevet ispod ovčije vune " izdahne zabrinto Sedi.
" A ne mogu kad me svrbi sve to " nasmije se Bili i sjedne na stolicu.
" Tražio te je Roj , rekao je da si mu obećao komad hljeba, tu lutalicu bi trebalo odbijati od kuće" kaže malo ljutito.
" Sedi , Roj je dobar i ne možemo samo tako da " Sedi ga prekine.
" Razmišljaš li ti o nama , o porodici , o Lili , maloj bebi , nemam ja ništa protiv Roja ali i nama treba hrane , zadnje pare si dao na ovcu koja je umrla , rekao si da je zdrava " ljutito kaže i okrene se na drugu strani dok leži na krevetu.
" Znaš šta , voli bi da nas tvoji roditelji nikada nisu spojili , kad bi mogao da biram više bi volio da provedem život bez tebe nego sa tobom " ljutito Bili kaže i ugasi svijeću " Spavaj sad ."
Šerif i O'driskovi su ugledali kako vjetar nosi dim iz jedne kućice.
" To je ta kuća " reče Tom i osmjehne se.
" Hej Tom , dodaj mi moju pušku molim te " reče Bob , kriminalac sa hiljadu ožiljaka na ruci , sam kaže da koliko ima ožiljaka toliko i njegova potjernica vrijedi.
" Dosta " kaže Aleks i skoči sa konja " Konje ćemo ostaviti ovdije , moramo da dođemo tiho do tamo " osmijehne se zlobno i uzme svoju maramu i revolver.
" Aleks , nismo ovdije da ubijamo i pljačkamo , ja sam ponio revlover u slučaju da se taj tvoj Bili pobuni da mogu da ga udarim " šerif reče i siđe sa konja.
" Zar baš toliko daleko da pješačimo ?" Reče Tom tužno.
" To je ipak tvoja ideja , ako si pogriješio vućemo te za konjima kroz pustinju sve do Longvila " nasmije se zlobno.
" Dosta , vi bube jedne bolje je da ušutite obojica , šerife ti ideš iza kuće da pripaziš na konje , Bob i Tom će biti vani a ja ću ući u kuću " osmijehne se.
" Kako dijelimo pare ?" Bob se osmijehne.

" Onaj koji radi rizičnije poslove dobija više " Aleks polako krene da pješači.
" To nije fer " Baron šapčući reče i počne da ga prati.
" Opusti se šerife , ti samo trebaš da uhvatiš konje ako ih ima , oni ne mogu da pucaju sjećaš se ? A ljudi mogu " nasmije se zlobno.
" E ja ću onda ubiti psa ako ga imaju jer za to novca što ja dobijem bolje mi je da nosim psa na duši nego čovijeka" izdahne Bob i nastavi da ih prati.
" Ja sam mogao da imam hiljadu dolara za tebe znaš ? Već u džepu , bez i malo trunke truda " reče Aleks.
" Zašto si poveo baš ovu dvojicu ? Zar nisi mogao nekog pametnijeg ? " šerif reče i zaustavi ih sve i počne da šapće " Šešir " uperi prst u prozor.
" Barone , molim te to je šešir okačen na zid " Aleks prevrne očima i nastavi da hoda.
" A otkud onda zidu glava ? " Bob šapne.
" Kako se prije nisam sjetio da te zamijenim za hiljadu dolara " prevrne očima Aleks " A sad tiho " i udari nogom u vrata i otvori ih " Da se niko nije mrdno" prodere se.
" Šta se dešava , Bili ? " preplašeno Sedi reče to iz kreveta.
" Ne znam " ustane i pođe prema vratima i čuje škljocanje obarača na revolveru.
" Još jedan korak i na zemlji si " Aleks to kaže i gurne ga na pod.
" Ljudi ja ne znam šta tražite od mene , molim vas prestanite sa ovim " i Aleks ga udari drvenom drškom od revolvera u glavu i on padne na zemlju u nesvijest.
" Ti ustani iz kreveta " uperi revolver u Sedi i Lili.

" D-Dobro " Sedi ustane preplašena i uhvati Lili za ruku " Samo nas nemojte povrijedit molim vas " preplašeno.
" Oh ne brini , necu ja vama ništa " Aleks se nasmije zlobno " Držite ga "
Tom i Bob uhvate Bilija ispod ruku i odvuku ga malo dalje od kuće i gurnu u prašinu.
" Imaš šta da kažeš nama ?" Bob ljutito.
" Š-Šta treba da kažem ?" Izmoreno ustane iz prašine ali Bob ga opet gurne nogom.
" Polako momci , kaži ti nama gdje je tajno blago Maja ?" Šerif Baron čučne pored njega i uperi pušku u njega.
" Tako nećeš postići ništa" Aleks ga gleda dok izvodi Sedi i Lili iz kuće.
" Tata " Lili vrisne i Aleks joj stavi ruku na usta i odvoji po strani.
" Bićeš dobra djevojčica i nećeš vrištati ? " dok joj drži glavu.
" Ne dirajte njih " ponovo ustane ali Bob ga gurne na zemlju.
" Slušaj prijatelju , tebi da je to blago trebalo ti bi ga već našao zato pomozi nama" šerif mu se opet približi.
" D-Da samo ostavite djevojčicu i Sedi na miru " zadihano gleda u Aleksa.
" Plašiš se za njih a ?" Aleks se nasmije zlobno i gurne Lili nazad kod majke.
" Gospodine moj muž ne zna ništa što vama treba , zar ne Bili ?" Preplašeno pogleda Bilija.
" Kakvo Majansko blago ?" Pogleda šerifa.
" Slušaj dječače ja sam za četrdeset godina rada vidio svakakvih kriminalaca i ljudi ali moraš mi reći gdje" šerif to reče i uperi pušku u njega.
" Opet si zeznuo Tome zar ne ?" Bob ga ljutito pogleda.
" Nisam , moj otac je rekao da je Džek Kejn znao gdje se nalazi blago" pogleda Bilija.
" Džek Kejn je bio moj otac" pogleda u zemlju misleći da je ovo zadnje što je ikada rekao.
" Bili objasni molim te" Sedi ga pogleda preplašeno.
" Moj otac je bio dobar sa Majama , oni su čuvali našu kuću a za uzvrat je on radio kod njih u dvorcu , pričao mi je priče za taj izgubljeni dvorac u džungli ali ja stvarno ne znam" pogleda ih sve.
" Ja džunglu nisam ni u novinama vidio" Bob reče.

" Slušaj ti " uhvati ga za kragnu Aleks i Bili ga udari nogom u stomak.
" Momci momci momci , gdje je to blago , znamo da znaš " šerif ustane i uhvati ga za kragnu a Bili nastavi da šuti i da ga gleda.
" Ja ću preuzeti dalje " i Aleks udje u kuću.
" Mogla bi mozda zena da propriča " nasmije se zlo i počne da je mazi po kosi.
" Ne dodiruj me svojim prljavim rukama" Sedi kaže kroz zube i pokuša da se odmakne ali Tom je gurne na pod.
" Ne , ona je trudna " Bili pokuša da se otme Baronu ali Baron ga udari šakom u glavu " Neće je dirati ako nas odvedeš do dvorca , oke ?"
" Upsi " Aleks izađe iz kuće i odjednom crno-sivi dim počne da se vidi iz kuće.
" Šta si to uradio ? " Baron ljutito pusti Bilija i priđe Aleksu.
" Malo sam se poigrao " Aleks se nasmije i vatra bukne kroz prozor od kuće.
" Moje igračke " Lili počne da plače.
" A ne brini jagnje , samo nam kaži šta ti znaš o ovome svemu ?" Aleks čučne pored nje.
" Hej , pokazaću put do dvorca samo ne dirajte njih" Bili ustane sa poda.
" Natovarite ih na konjska kola " Aleks ljutito.

" Ali šefe mi nemamo konjska kola" reče Tom i udari Bilija u stomak.
" Auu ... " reče Bili i Tom mu sveza ruke.
" Ponio sam ti knjigu Bili Kejne ... I tvoje pero pa ćeš moći da pišeš o svemu " nasmiju su zlo i natovare ih na konjska kola.

Zatvori oči , BiliWhere stories live. Discover now