" Mislim da ovo nismo trebali da uradimo " Tom izdahne i pogleda Aleksa dok je tovario Sedi i Lili na konjska kola.
" Stvarno ?" Osmijehne se zlobno i brzinom svijetlosti izvadi pistolj iz opasača i upuca ga u grudi.
" Da ga sklonimo ? " šerif pita Aleksa uplašeno za svoj posao.
" Barone , Barone ... Opusti se , poješće ga lešinari " sjedne na konjska kola " Moramo da dodjemo do Longvila prvi tamo nas čekaju Heri i Majk " dok šerif sjeda namiješta šešir da mu sunce ne ide u oči dok izlazi iza beskrajnih dina pijeska. Na putu do Longvila nije bila ni jedna lokva vode , pjesak se prostirao kao da mu nema kraja.
" Tata , šta hoće ovi ljudi od nas ? " Lili uplašeno reče i zagrli Sedi.
" Ne brini se zlato " zagrli je čvrsto.
" Baron je učen čovijek , neće vas povrijediti " osmijehne se Aleks gledajući u Barona." Samo ti izazivaj O'drisko " prevrne očima i izdahne.
" Sjetićeš se ti mene kada blago bude naše " smijući se nastavili su put.
" Mislim da smo trebali povesti i njegove konje " dok jaše uz konjska kola i vodi ostale konje svezane za njegovog.
" Gringo i Vihor " prošapta Bili gledajući u pod , na njegovom licu se vidjela tuga , nije znao šta će se dogoditi s njim ali opet je više brinuo za Gringa i svoju porodicu , gledajući kako mu kuća ostaje u plamenu pustio je suzu niz umorno lice , dim je ostajao sve dalje i dalje , dok je sunce izlazilo.
Nakon nekog vremena cula se graja ljudi iz Longvila.
" Napuštam vas za sad " skočivši sa konjskih kola Baron je pritrčao Bobu i odvezao svoga konja i otišao do svoje kancelarije.
" Odsješćemo u hotelu za sad " Aleks parkira konjska kola i sveza konje ispred hotela.
" Imam ideju Barone , pažljivo posmatraj kako se izvlače riječi iz lažljivaca kao što je Bili Kejn " uhvativši Bilija za kosu povukao ga je sa konjskih kola i Bili pade na zemlju , zemlja je bila suva , kisa nije bilo mjesecima.
" Žedan ? " polako , drzeci ga za kosu privukao ga je do korita za napajanje stoke i gurnuo glavu u vodu , Bili je poceo da se otima iz ruku i onda ga je Bob izvukao iz korita " Zamak ? Pokaži ? Gdje se nalazi džungla ? Šta ti je otac pričao ? Govori " Sedi nije mogla da gleda kako se ovo odvija , držala je Lili u krilu okrenutu na drugu stranu , pokusavajući da je umiri govoreći joj kako će biti sve u redu.
" Madam , molim vas da sidjete sa kola " Aleks se podlo nasmije te izvuče Sedi i Lili iz kola.
" Šefe šta da uradim sa nim ? " reče Bob te gurnu Bilijevu glavu u korito ponovo i izvuče , bez energije , gladan i izmoren Bili nije imao snage da se pomakne.
" Zatvorićemo ga u drugu sobu a sutradan krećemo prema dvorcu i džungli , vodi nas on " Aleks uhvati Sedi za ruku i uvuče u hotel. Hotel je bio korumpiran od strane O'drisko bande , kojoj šerif nije mogao ništa zbog njihove imućnosti." Dalas , Kol , stražarite večeras izvan hotela , neću da vidim nikoga blizu hotela dok su oni ovdije " Aleks reče i odvede Lili i Sedi u sobu , dok za to vrijeme , izmorenog Bilija uvuče Bob u njegovu sobu i zaključa ga unutra.
" Kako je on ? Misliš da će izdržati do sutra " podlim osmijehom Aleks je gledao Boba.
" U interesu je da preživi , crkotina " Bob mu uzvrati te se osmijehne se zlobno. U okolini Kejnovih bila je samo Tajlerova kuća , Tajlerov otac je bio vlasnik rudnika dok je neko vrijeme Bilijev otac radio za njega , prije nego je dobio ponudu da čuva blago majanskog naroda. Za to vrijeme Alison je primjetila dim.
" Tajler , molim te dodji da vidiš ovo " preplašeno ga je pozvala i skupila se uz zavijesu od prozora.
" Bili " uzviknuo je Tajler te otrčao u svoju štalu i uzeo najbržeg konja kojeg je imao i krenuo prema Bilijevoj kući. Na ostatcima kuće , koji su bili temelj i malo prepznatljivi zidovi od drveta i tona gareža i uglja kojeg je vjetar nosio naišao je na Roja , lokalnu pijanicu , beskućnika bez porodice.
" Nema Kejnovih mora da su odselili " reče u polu pijanom stanju sjedeći u lugu.
" Da ... Sram da te bude Roj , nisi ništa vidio zar ne ? Ni ko je to uradio , ni da li su živi ? Ni zašto je to neko uradio ... Pijanice stara ... koliko puta te je Bili samo nahranio " Tajler je počeo da jaše prema gradu mislivši da mora da prijavi sve ovo Baronu. Za to vrijeme Bili je došao koliko toliko sebi.
" G-Gdje sam ? " preplašeno je ustao sa poda i pogledao kroz prozor koji je bio ograničen rešetkama kao u zatvoru.
" Dodjavola " reče Bili , gledao je u dva čuvara koja hodaju okolo " Kada bi samo mogao da izadjem odavde , pokazao bi im ja ko je Bili Kejn " izdahne pa dobro razmotri situaciju , shvativši da nema šta da izgubi jer bez njega im propada blago , uzeo je ćebe koje je našao sa kreveta , otkinuo dio lustera i svezao za njega i gurnuo kroz rešetke od prozora.
" Dobar dječak " reče Kol dok mazi svoga konja Maharadžu koji je bio svezan ispred hotela , pored Maharadže nalazila se kanta puna vode , Bili je čekao trenutak da se Kol okrene i zakači svoj izum za kantu i podigne iznad njega." Biće da će padati kiša večeras ? " reče Dalas.
" Može biti svašta , naoblačilo se baš " izdahne i Dalas nastavi da hoda do druge strane hotela dok Kol poče da stražari ispred njega. Bili je počeo polako da njiše kantu iznad Kolove glave , spuštajući je polako. Ne sluteći šta će da se dogodi , Kol pridje koritu za stoku i onda ga kanta puna vode pogodi i Kol upadne u korito onesviješćen.
" Jedan manje " reče Bili nadajući se najboljem.
" Nije vrijeme za kupanje Kol " našali se Dalas ne znajući šta se dogadja i nastavi da hoda oko hotela. Dok za to vrijeme , Aleks je držao govor Šejnu i Porteru , još dva mafijaša iz njegove bande.
" Saslušajte me dobro , cjela mafija nije ovdije , to dobro znate , prema tome , veći postotak od blaga dobijamo mi koji smo učestvovali u ovome , hoću da povećam nam dobit tako što ćete se riješiti jednog od one dvojice vani , jel to jasno ? " ljutito i pohlepno reče Aleks ne razmišljajući o tome što govori , misleći samo na svotu novca , dukata , zlatnika i svega što može da se nalazi u tom kofčegu.
" Razumijem šefe " rekavši to Šejn izvadi revolver i upuca Portera u glavu.
" Odlično razmišljaš , Šejn " osmijehne se zlobno dok Bob uplašeno strči niz stepenice hotela.
" Šta se dogodilo ? " reče Bob pomalo uplašeno.
" Izdaja Bobe , ubio je Portera " reče Aleks ljutio.
" A-Ali " ne sluteću da su mu to bile posljednje riječi pokušao je da uperi revolver u Aleksa ali Bob ga pogodi u dlan i revolver mu ispade.
" Imaš povišicu Bobe " nasmija se zlobno te dovrši Šejna metkom u čelo " Pospremite ovo , sutra će biti dobar dan " nasmika se zlobno opet i odšeta do svoje sobe. Dok se spremao da legne u krevet Dalas mu utrča u sobu : " Aleks , šefe imamo još jednog mrtvog čovijeka " preplašeno Dalas reče. " Koga sad ? " Aleks pomalo sumnjicavo podignu ton misleci da ga je Dalas ubio.
" Podji sa mnom sve ce ti biti jasno " istrčavši iz sobe udari u Boba.
" Pazi malo kuda hodaš " reče Bob ljutito dok ga potapša po ramenu.
" Podji sa nama , nešto se sumnjivo desilo , neko je ubio Kola " istrčaše iz hotela i Bob uhvati Kola za ruku : " Nema pulsa " reče i ljutito je pusti " Mora da je neko od drugih bandi to uradio " dok za to vrijeme Tajler stiže u grad i ulazi u šerifov ured : " Mogu li ? " reče Tajler sa poštovanjem.
" Naravno " Baron se nasmije i sjede za svoj sto.
" Došao sam da prijavim požar i nestanak porodice Kejn , znate oni siromašni zemljoradnici daleko od grada " osmijehnu se Tajler dobronamijerno.
" Da naravno " reče Baron " I kažete nema ih ? " polako pokušavajući da dohvati pušku uperenu u Tajlera ispod stola.
" Da , da li bi ste mi pomogli da pokušamo da ih nadjemo ? " Tajler to opazi i ispuca dva metka u Baronove grudi te Baron ostade na mjestu mrtav " Dodjavola ubio sam covijeka " reče Tajler te zgrabi Baronovu pušku i izadje vani. Pucanj je odjeknuo kroz mrak i pustoš u gradu.
" Banda " reče Bob i sakri se iza konjskih kola dok Aleks i Dalas stadoše iza stubova koji drže balkon. Sve to je primjetio Bili te zaleti se i razbi vrata ramenom : " Lili , Sedi " prodera se on te to čuše Bob i Aleks.
" E nećeš " reče Bob te utrči u hotel : " Bili Kejne ako nisi kukavica pojavi se " prodera se ispuca metak u plafon , čuvši to Bili ugleda mrtvo tjelo Šejna i Portera te polako sa rukama u vis sidje niz stepenice.
" Znao sam da si kukavica Bili " podiže revolver ali Bili skoči iza pulta : " Nemaš kuda Bili Kejne , ovo je tvoja zadnja stanica , ne treba mi blago , treba mi tvoje mrtvo tijelo " opuca u plafon te nastavi : " Zbog tebe nema ni Portera , Kola i Šejna , zbog tebe se ubijamo kao životinje " nastavi da puca te kad je ispucao zadnji metak u pult , Bili se otkotrlja do Šejna , zgrabi revolver i upuca Boba." Žao mi je Bob " upuca ga još jednom u grudi te uhvati za prsluk i izbaci vani kroz prozor.
" Bobe " reče Aleks ljutito te uleti u hotel i uperi pistolj u Bilija : " Bil staro momče " ljutito reče pa nastavi : " Ne prilazi " ispuca metak te izbi revolver iz Bilijevih ruku i otrči uz stepenice do sobe gdje su bile Lili i Sedi te uhvati Sedi za ruku i izvuče vani.
" Pokušaš li išta i ti i beba idete " šapnu ljutito te pusti Sedi ispred sebe i opuca u pod : " Hodaj " prodera se te sa revolverom uperenim u nju isprati je niz stepenice dok za to vrijeme Dalas poče da luta gradom oprezno tražeći bandu koja je pucala ...
KAMU SEDANG MEMBACA
Zatvori oči , Bili
PertualanganPriča se odvija u malom gradu u Americi davne 1836. godine . Bili Kejn je običan porodičan čovijek koji ima farmu , u njegovoj porodici sa generacije na generaciju se prenosila priča kako u Longvilu ( blizu sadašnjeg Jukatana ) postoji dvorac duboko...