Ik ga dus op vakantie naar Curaçao!
Ik heb er super veel zin in, maar m'n zusje blijft aan mijn hoofd zeuren!'Omg wat nou als we ze tegenkomen, ik wil dan sowieso met ze op de foto lies!' Roept ze naam me
En dan zal je denken 'met wie wilt ze op de foto?'
Nou hier komt t, met de bankzitters!Dat wannabe jongens groepje die niks te doen hebben in hun leven en dus maar nutteloze filmpjes maken op YouTube.
Ze heeft zoveel voor hun over om een foto met ze te maken, ze is naar creators fc geweest, de DYTG in 2019! En nogsteeds heeft ze geen foto met ze, omdat het te 'druk' was.
En nu heeft ze er zoveel vertrouwen in dat ze elke dag een goeie outfit aan gaat doen, voor als we ze tegenkomen dat ze er niet in haar pyjama bij loopt.
We gaan om 3:00 naar het vliegveld toe, want we hebben onze vlucht om 5:00.
Dus ik moet even gauw mijn koffer inpakken zodat ik tenminste heeeeel eventjes kan slapen vannacht.
T is nu namelijk al 22:00!
K weet nooit zo goed wat ik mee moet nemen op vakantie, altijd ben ik bang dat ik iets vergeet.
Maar 1 ding staat vast, neem altijd genoeg jurkjes mee.
Vaak als ik met m'n vader en moeder op vakantie ga, kom ik altijd wel met een jongen thuis of ben ik een nacht niet thuis omdat ik bij een jongen ben.
Ze zijn het inmiddels wel van me gewend, en gelukkig vertrouwen ze mij er altijd op dat ik weer veilig terugkom, maar wat ik echt nog is zou willen vinden is 'echte' liefde.
K ben inmiddels al 21, en dan denk je 'waarom woon je nog thuis?' Nou omdat een woning vinden in Nederland tegenwoordig erg moeilijk is.
Ik neem nog even een douche voordat ik ga slapen, en daarna kruip ik lekker mijn bed in.
~~~~~~~
M'n wekker gaat om 2:00.
Of was het niet mijn wekker?
Ik kijk op en zie m'n zusje die met pannendeksel tegen elkaar slaat en door m'n kamer loopt.
'Jezus lieke! Kan k ook nooit is normaal wakker worden?!' Roep ik naar dr
'WE GAAN OP VAKANTIE, VAKANTIE, VAKANTIE!' roept ze en springt op m'n bed en ze blijft maar doorgaan met die pannendeksels.
Ik draai me om en schreeuw in m'n kussen.
'Jeetje lisanne ze bedoelt het goed hoor' zegt m'n moeder terwijl ze bij m'n deur komt staan.
'Maar waarom ook die pannendeksels? Was dat jouw idee mam?' Zeg ik
'Hmmm soortvan' zegt ze
'Ugh ik ga me klaarmaken, allemaal m'n kamer uit nu!' En m'n zusje rent de kamer uit.
Ik doe m'n Lumière pak aan, want die zit lekker comfortabel, wat mascara en lipgloss op, en niet te vergeten.. sieraden!
Ik check nog 1 keer m'n koffer of ik alles mee heb, en dan is het weer zover, de tijd van het jaar, VAKANTIE!
We rijden naar het vliegveld en ik mag de muziek doen, maar natuurlijk moet ik stapelgek nog opzetten van m'n zusje.
"IK BEN STAPELGEK OP JOU" schreeuwt ze zowat
Eindelijk zijn we er, duane, starbucks halen en dan naar het vliegtuig onze tickets en paspoorten latenzien.
Er zit zo een vervelend rot joch achter me, k kijk op en zeg 'kan je effe ophouden met tegen m'n stoel trappen aub?'
'Euh ja natuurlijk, sorry!' Zegt hij
Blonde haren, blauwe ogen, BINGO!
het eerste deel is een feit! Deze keer geen vieze dingetjes al bij deel 1, dus ook voor kinderen van 8 een goed verhaal!
Enjoy 🤍
JE LEEST
Vakantieliefde! || ft. Bankzitters
Teen FictionJe bent op vakantie, en je vervelende zusje blijft vertellen dat die wannabe bankzitters op hetzelfde verblijf als jullie zitten. 'OMG KIJK MATTHY DAAR!!' Roept mn zusje 'Wacht wat is z'n naam again?..' Sprakeloos! Wat een knappe vent, voor vakanti...