Aangekomen!

770 32 16
                                    

M- maar die jonge was knap.. tering.

Ik ben film aan t kijken, want we moeten iets van 10 uur vliegen!

En steeds denk ik 'zou ik die jongen z'n snap vragen?' Maar dat lijkt me heel Akward, meestal vragen ze het namelijk aan mij.

Ik besluit het niet te doen en gewoon te gaan slapen en film kijken.

10 uurtjes later zijn we er dan eindelijk, in Curaçao!
We worden naar ons hotel gebracht met een taxi en pakken onze spullen uit.

'Ik wil deze kamer!!' En mn zusje rent naar de eerste kamer die ze ziet.

'Oké dan neem ik deze wel' en ik loop rustig naar de deur en doe m open.

'Jeetje maar dit is mooi' het was de grootste kamer en nog is mooi ook.

'Welke wij nemen is dan wel duidelijk' en mn ouders leggen ook hun spullen in hun kamer.

Ik leg mn koffer op bed en pak mn spullen uit.
Jeetje wat heb k veel mee voor 3 weken!
Maarja liever te veel dan te weinig zegt mn pa altijd.

deze dag gaan we lekker chillen en niks doen.

~~~~~~~~~~~~

We zijn net wakker, en hebben ontbeten.

Nog geen uurtje later liggen mn ma en ik aan het strand terwijl mijn pa een ijsje aan het halen is met mn zusje.

'Hee maar lies, kom nou s thuis met een jongen die echt goed bij je past en je het langer mee volhoud, ik bedoel je bent al 21 he!' Zegt mn ma terwijl ze haar zonnebril een stukje af doet.

'Hm, aan de enne kant heb je wel gelijk mam, maar ik wil ook nog even genieten hè'

'Maar stel je wordt nou is écht verliefd, en het is wederzijds laat je die kans dan liggen?'

Ik kijk naar de lucht.

'Dan ga ik er zeker voor, maar dan moet ik wel is echt verliefd worden en k heb al wat leuke jongens gezien hier!' Zeg ik

'Praat dan ook met ze lieverd! En kom niet alleen met one night stands, want er zijn ook genoeg jongens die je oprecht willen!'

'Oeh moet je zien daar! Iets voor jou!' En m'n ma wijst naar een oude man.

'Ieuw mam nee!' En we moeten beide lachen.

'Hou je ogen goed open deze vakantie schat' zegt ze
En k knik.

Soms vind ik het wel leuk dat ik een 'meiden' gesprek kan houden met m'n ma, aangezien m'n zusje altijd op m'n lip zit.

En geen 15 minuten later zie k ze aanlopen hoor met 4 ijsjes in hun klauwen.

'Oh geef maar hiero!' Zeg ik en ik sta op en pak een ijsje.

'Hmmmmm maar dit is genieten!'  Zegt mn ma

'Ja he schatje van me' zegt mn pa en geeft dr een kus.

'Blehhh gatverdamme!' Roeps mn zusje

'Wacht maar af lieke..' en ik geef dr een stomp.

M'n zusje komt op mn schoot zitten en zegt 'ik wil ze zo graag zien'

'Mop het komt goed, als je ze tegenkomt zie je ze ook nog is zonder al die andere kinderen erbij das toch veel leuker!' Zeg ik

'Ja oké klopt, weet je een van hun heet Koen en die is jouw leeftijd dus als we ze tegenkomen kan je m fixen!'

'Nee gekkie! Die hebben andere dingen aan hun hoofd joh met die camera's enzo, heb ik helemaal geen zin in'

'Hm oké, meer voor mij!' Zegt ze en likt aan dr ijsje.

M'n ouders en ik Barsten in lachen uit!

'Wat hoorde ik daar nou!? HAHAHA!' Zegt mn ma en draait zich naar ons toe.

'Liek doe effe normaal je bent 11 hij is waarschijnlijk 23 ofzo!' Zeg ik en moet lachen.

'Jammer' zegt lieke en uiteindelijk moet zij ook we lachen erom.

We gaan in de avond uiteten, dus ik doe m'n jurk aan.

Uiteindelijk bij het restaurant staart een jongen me aan en ik loop langs en zeg 'kan je het zien?'

'Zag k jou niet in t vliegtuig?' Zegt de jongen

'Je komt me bekend voor ja, m- maar ik moet weer gaan, k spreek je later als ik je nog is zie!' Zeg ik en wordt meegetrokken door m'n ma naar het toilet.

'Dit is m schat ga ervoor hij mag m'n schoonzoon wel worden' zegt mn ma

'GEK NEE!'

'jammer!' En we lopen lachend terug naar onze tafel.

Vakantieliefde! || ft. BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu