De volgende dag gaan we bij ons hotel blijven en aan het zwembad zitten.
'Lisanne alsjebliefttttt, kom ook het water in!' En m'n zusje trek aan m'n arm.
'Neheeee heb geen zin! En k heb mascara op anders zie ik er zo uit als een panda!'
'Oké ga naar de kamer en haal je mascara eraf dan!' Ja m'n zusje is eigenwijs en heeft altijd wel van zulke ideeën..
'Oké dan, ik ben zo terug!'
Ik loop naar onze kamers, en haal mn mascara eraf.
Wanneer ik de deur weer uit loop, loopt er een jongen voorbij.
Waarvan herkende ik hem?
Ik draai me om en ik zie dat de jongen stil staat.
Ik loop terug en zeg 'hee ben jij van gister, bij t restaurant?'
'J- ja! K hoopte dat ik je nog tegenkwam!' En hij steekt z'n hand uit.
'Ik ben matthy'
Ik schud z'n hand en zeg 'ik ben lisanne, maar veel mensen noemen me lies'
'Mooie naam' en hij kijkt me aan
'Dankje' en ik glimlach terug.
'LISANNE!' Hoor ik iemand roepen, ik kijk over de schouder van matthy en zie mn zusje aanrennen.
'Oh mij god' zegt ze als ze naast me komt staan.
'Wat?' Vraag ik
'Dit is matthy van de bankzitters, omg mag ik op de foto?' Vraagt ze
'Tuurlijk!' Zegt matthy
En ik maak de foto van ze.
M'n zusje straalt helemaal!
'Dankjewel!' En ze geven elkaar een boks
'Geen dank!' En hij kijkt haar na wanneer ze wegloopt.
'Is dat je zusje?' Vraagt ie
'Jup, helaas wel'
En we moeten lachen.
'Ik wou t al vragen in het vliegtuig, maar mag ik misschien je nummer?' Vraagt hij
'J- ja natuurlijk!'
En hij geeft zijn telefoon aan me terwijl ik m'n nummer intyp.
'Thanks, ik stuur je een appje!'
'Top!' hij pakt m'n hand en geeft een knipoog terwijl ik weer wegloop naar t zwembad.
'Oehhhh kende je m al?' Vroeg mn zusje
'N- nee! We kwamen elkaar net tegen, maar dat is dus matthy van de bankzitters?' Vraag ik
'Ja zeker! Bijna elk meisje simpt op hem en maken van die fan edits over hem, niet dat ik dat niet doe' zegt ze onschuldig 'wat dan heb je fix met hem? Je vind hem leuk hè? Heb je zijn nummer gekregen?!' En ze zit zowat in me.
'K heb z'n nummer gekregen ja..'
'Oh mijn God, wordt het m'n schoonbroer?!'
'Nee joh gekkie! Ken hem niet eens'
'Zullen we vanavond dan samen is zo een video kijken?'
'Ja is goed voor deze enne keer dan'
~~~~~~~~~~
Het is avond en we liggen op mijn bed met m'n laptop op m'n schoot.
'Oké welke video wordt het?' Vraag ik aan m'n zusje terwijl we door alle video's van de bankzitters scrollen.
'DEZE DEZE DEZE!' Roept ze en duwt haar vinger op het scherm.
'Bankzitters geven levensadvies?.. oké dan'
Ik klik de video aan en het is best grappig, eigenlijk best apart dat ik deze jonge zojuist heb ontmoet terwijl veel meiden er al lang naar verlangen zo te horen.
'W- wat? Is ie een relatiehopper?' Vraag ik aan m'n zusje.
'Het gerucht gaat ja' zegt ze en ze kruipt tegen m'n schouder aan.
Ik blijf dr maar aan denken..
'Hee lies ze maken maar grapjes hè!' Zegt mn zusje dan.
'Ja weet ik'
En tijdens de video vallen we rustig in slaap, terwijl het zich nog afspeelt.
~~~~~~~~~
Ik wordt wakker, en moet je raden een appje van matthy!Ik pakte m'n telefoon en keek naar het appje.
Matthy: hee lies (als ik je zo mag noemen) morgenavond samen drankje doen?
Ik kijk ernaar, zou ik gaan?
Ik kijk lang naar m'n toetsenbord en twijfel en dan komt eruit.
Ik: ja gezellig! En ja je mag me zo noemen :) hoelaat dacht je aan?
Ik legde m'n telefoon weg maar voor ik het wist kreeg ik al gelijk een appje terug.
Matthy: 19:00? Ik pik je op vanaf je hotelkamer lekker dichtbij!
Ik: is goed, hopen dat m'n zusje het niet door gaat hebben!😂
Matthy: komt goed joh, be ready :)
Ik glimlach naar m'n telefoon, dit hoeft geeneens een date te zijn, maar het lijkt me wel leuk hem beter te leren kennen!
JE LEEST
Vakantieliefde! || ft. Bankzitters
Teen FictionJe bent op vakantie, en je vervelende zusje blijft vertellen dat die wannabe bankzitters op hetzelfde verblijf als jullie zitten. 'OMG KIJK MATTHY DAAR!!' Roept mn zusje 'Wacht wat is z'n naam again?..' Sprakeloos! Wat een knappe vent, voor vakanti...