De dag van de 'date?' Geen idee hoe ik het moet noemen maar tenminste, elkaar leren kennen.
T is namelijk al 14:00 dus heb lekker uitgeslapen, maar eerst even naar m'n ma toe.
'Yo mam!' Zeg ik terwijl ik bij dr kom staan in de keuken.
'Ja schat wat is er?' Vraagt ze
'Een jongen vroeg me mee uit om een drankje te doen!'
'Oehhhh en heb je ja gezegd?'
'Jaa vanavond om 19:00 pikt ie me op!'
'Doe wel voorzichtig hè'
'Ja mam!'
'Weet je al wat je aan doet?'
'Ik denk een jurkje'
'Die witte met die blote schouders want die is echt heel erg leuk!'
'Als jij t zegt dan is t altijd wel waar dus ja die'
'Rode lipstick, mascaraatje, je gaat er leuk uitzien weet ik nu al!'
'Dankje mam'
En ik geef dr een kus.
Ik loop weer naar m'n kamer, trek m'n bikini aan en ga nog even aan t strand zitten.
~~~~~~
Ik check m'n telefoon en het is al 17:30.
Ik loop weer richting het hotel, en neem een douche.
Nog met twijfel kijk ik naar m'n kast welk jurkje ik aan ga doen.
Het wordt toch de witte.
Ik doe een make-upje op en ben scenario's aan het bedenken in m'n gedachte, 'wat nou als het niks wordt, is het alleen voor vakantie of langer, wilt ie me alleen voor seks deze vakantie?' Dat soort dingen, maar dat mag die sfeer niet verpesten!
Ik check m'n telefoon en zie dat ik een appje heb van matthy!
Matthy: hee lisanne, be ready, want over 20 minuutjes sta ik voor je deur!
Ik: komt goed! :)
Ik leg m'n telefoon weer weg, terwijl m'n moeder bij m'n deur staat.
'Je ziet er goed uit!' Zegt ze
'Thanks mam! Jij ook trouwens wow!' Zeg ik
'Dankje schat, ja je pa en ik gaan even uiteten, want je zusje wou k zo graag bij een vakantie vriendin eten dus we moesten iets he'
'Ah gezellig veel plezier saampjes'
'Komt goed' en m'n ma geeft me een kus terwijl ik lichtelijk aan het stressen ben, 'zie ik er wel goed uit?!' Dwaald door m'n gedachte.
Nog nooit zo erg gestresst, maar lies het komt goed, het komt goed.
~~~~~~
20 minuten later wordt er op de deur geklopt.
Ik loop naar de deur en doe m open.
Daar staat ie dan ben een bos bloemen.
'Hee lisanne, w- wat zie je er goed uit wow' en hij kijkt vanaf m'n hakken maar m'n ogen.
'Thanks Matthy jij ook!' Zeg ik terug
'Dankje! Je mag me trouwens ook Matt noemen hoor zo noemen veel mensen me!'
'J- ja is goed!'
'Ik heb trouwens deze bos bloemen voor je meegenomen' en hij geeft de bloemen aan me.
Ik geef hem een knuffel en een kus op z'n wang.
'Letsgo, ben je klaar om te gaan?' Vraagt Matt en steekt z'n hand uit.
'Jazeker!' En ik pak z'n hand en zo lopen we door de straten naar een leuk restaurantje.
We zitten aan de bar, ik wijn hij bier terwijl we praten over van alles!
'Maar je zusje is dus fan?' Vraagt Matt
'Zo kan je het wel noemen, ze wou jullie zo graag tegenkomen! En dan opeens ziet ze jou en begint zo over die fans enzo die op jou simpen'
'Haha! Ja tja 12 jarige enzo he, maar jij kende me nog niet dus?'
'Nee eigenlijk niet, wist alleen de naam 'bankzitters' heb gister voor het eerst een video gekeken en het is best tof'
'Thanks, de andere jongens zijn hier nu ook natuurlijk want we zijn met z'n alle op vakantie, maar die wouden video ideeën bespreken en ik wou er gewoon een keer tussen uit en mensen leren kennen inplaats van alleen door een camera achtervolgd worden'
'Ik snap je hoor lijkt me zo irritant, had een stukje gezien dat die robbie ofzo niet een normaal even naar t toilet kon zonder gefilmd te worden'
'Dat bedoel ik dus! En dan zeggen mensen "dan moet je maar niet bekend worden" maar beroemd zijn heeft niks te maken met privacy afnemen'
'Snap je! Dat dus maar alsnog leuke humor hebben jullie alsnog!'
'Morgen hebben we een opnamen dag dus dan heb ik niet echt tijd, dus zullen we overmorgen weer iets samen doen?' Vraagt matthy
'Ja lijkt me gezellig! K vind t zo tof dat jij je ook gewoon kan bezighouden met andere dingen en niet alleenmaar over die YouTube dingen enzo praat!'
'Soms heb k effe afleiden nodig! En wil ik gewoon een vertrouwenspersoon hebben die er niet elk moment mee bezig wil zijn, zoals de andere gasten hebben het zowat alleenmaar over sociaal media, terwijl er ook nog andere dingen dan dat bestaan'
'Mhm mij zou het ook vervelend lijken dat als ik bekend ben dat ik daar alleenmaar mee bezig zou zijn en over niks anders meer praat dan "omg kijk hoeveel volgers we nu hebben!"'
'Heb je trouwens insta? Heel random sorry' en we moeten beide lachen.
'Ja t is lisanne.728'
'Top ik heb je gevolgd!'
'Vanavond maar even stalken dan'
'Hmmm zelfde doen dan maar!'
En zo praten we heel de avond nog verder!
Lekker lang deel deze keer! Ik hoop dat jullie er een beetje van genieten, nu het nog goed gaat..
JE LEEST
Vakantieliefde! || ft. Bankzitters
Fiksi RemajaJe bent op vakantie, en je vervelende zusje blijft vertellen dat die wannabe bankzitters op hetzelfde verblijf als jullie zitten. 'OMG KIJK MATTHY DAAR!!' Roept mn zusje 'Wacht wat is z'n naam again?..' Sprakeloos! Wat een knappe vent, voor vakanti...