Yataktan kalkıp üstümü değiştirdim biraz önce aşağıya indim annemlerle kahvaltı yapıyorum.Babama telefon geldi,iş yerindendir diye dinlemedim taki babam bağırana kadar "Ne demek benim kızım değil? " sanırım sabah sabah keyfimiz kaçacak sanırım. "Tamam geliriz" dedi babam.
Babam telefonu kapatınca hemen sordum "Baba ne oluyor? " babam da "Kızım senin doğduğun gün başka bir bebek daha doğmuş o kızın karıştığını fark etmişler o gün sende doğduğun için karışmış olabilir mişsin "
Ne! Benim hayatım yalan mı?"Hadi üstünü değiştir gel hastaneye gidelim" "Tamam " dedim.
Odama çıkıp üzerimi değiştirdim. Küçük bi sırt çantasının içine birkaç parça kıyafet şarj aleti vs koydum, ne olur ne olmaz.
Hazırım ama kaderimin değiştirilmesine hazır mıyım bilmiyorum. Annemler beni bekliyormuş hemen arabaya bindim ve 45 dk boyunca müzik dinlemek için kulaklığımı taktım ve Mavi'ye mesaj attım okula gelemeyeceğimi durumu kısaca bahsettim.Ve yolculuğa başladım.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hastaneye yaklaşmamızla içimde acayip bir his oluştu. Annemin bana seslenmesiyle düşüncelerimden ayrıldım "Hadi kızım " "Geldiim" . Babam danışmaya DNA testi için geldiğimizi belirtip gitmemiz gereken odayı sordu. Onlar önde ben arkada içeri girdim.--
İçeride ben yaşında bi kız onun annesi ve babası olarak düşündüğüm kişiler ve bi erkek çocuğu vardı. Dikkatli incelediğimde biraz bana benziyordu. Doktorun içeri girmesiyle tüm gözler doktora döndü " Öncelikle böyle bi hata eğer gerçek ise Hastanemiz adına özür dileriz Ali bey ve Işıl hanımı kan alması için hemşireyi çağırayım" Babam kafasıyla doktoru onayladı. Hemşire gelip babam ve benim kanımı aldı.Normal de DNA testi 2-3 günde çıkarmış ama Kuzey bey sayesinde 1-2 saate çıkacakmış. Bende oda da sıkıldığım için bahçeye indim ve biraz müzik dinledim. Babam sonuçların çıktığına dair mesaj atınca odaya geri döndüm.
Benim içeri girmem ile bakışlar bana döndü umursamamaya çalışarak boş olan koltuğa oturdum. Doktor elindeki zarfı açtı ve " Işıl Tozlu %100 Kuzey Kara'nın kızıdır bu karışıklıktan dolayı özür dileriz " dedi.
Duyduklarımı sindirirken Yeşim hanım -biyolojik annem- " Kızım bizle gelmek ister misin?" Dedi. Sanırım kabul edeceğim çünkü ben eski evimde sevgi gören bi kız değilim ve sanırım sevgiye ihtiyacım var..03.03.2022