Bir partide "Cennette 7 dakika" oynuyorsunuz;
🔞NSFW UYARISI🔞
(Bütün karakterlerle sevgilisiniz.)
🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞
Levi
Yılbaşında hep birlikte bir parti yapıyordunuz. Ve herkes çokça eğleniyordu. Çoğu kişi çakır keyif iken Connie gruba cennette 7 dakika oynamayı teklif etti.
Levi oyunlardan hoşlanmasa da alkolün verdiği uyuşuklukla oynamayı kabul etti. Şişeyi Sasha çevirdi ve şişenin bir ucu sana, bir ucu da Levi'a döndü. Herkes size sırıtarak bakarken sizi zorla iterek bir odama kapattilar ve kapıyı üstünüze kilitlediler.
Levi ile sessizce yan yana oturuyordunuz. Çünkü sevgili olmanıza rağmen daha once hiç bir deneyiminiz olmamıştı. Levi göz ucuyla ne yaptığına bakmak için sana dondu. Sen ellerini birleştirmiş sessizce oturuyordun.
"7 dakikamız var. Umarım boş boş oturmayı planlamıyorsundur."
Şaşkınca Levi'a baktın. Gözün aşağı kayınca pantolonundaki şişliği fark ettin. Hem alkolün etkisiyle hem de odada yapacaklarınızı düşününce erekte olmuştu. Yasavca Levi'ın yanına yaklaştın ve kucağına çıktın. Kendini şişliğine bastırınca, ağzından tiz bir inleme çıktı. Altında büyüyen şişlik Levi'ın pantolonunu zorlamaya başlarken sen ise çoktan ıslanmıştın. Fermuarını açıp aletini çıkardı ve eliyle bir süre sıvazladıktan sonra çamaşırını sıyırıp vajinama doğrulttu. Vajinamın girişini hafif gelgitlerle zorlarken sen ise çığlık atmamak için kendini zorluyordun.
Levi'ın aleti, senin içini tamamen doldurup sert gelgitlerle kendini belli ederken, sen hem acının hem de zevkin etkisiyle bayılmak üzereydin. Levi kendini birden kastı ve tırnaklarını kalçana batırdı. Aletinin içinde seyirdiğini ve içinin sıcak sıvıyla dolduğunu hissedebiliyordun. Bu sıcaklık senin de orgazm olmana sebep oldu.
Levi'ın içinden çıkmasıyla kucağına düştün. İkinizde yorulmuştunuz. 7 dakika dolmak üzereyken toparlandı biz ama 7 dakika dolunca kapıyı kimse açmadı.
Diğerleri sizi unutmuş, kendilerini partiye kaptırmışlardı. Kapıyı zorlasanız da açamadınız ve gece odada beraber uyumak zorunda kaldınız.
Erwin
Erwin partilerde genelde kenara geçip içkisini yudumlayarak etrafı süzen biri. Ancak senin ısrarın üzerine o da birlikteliklerle cennette 7 dakika oynamaya ikna oldu. Birlikte bir yanlan kadehleri izi tokustururken bir yandanda gülüşerek şişeyi çeviriyordunuz. Şişe Erwinle sana gelince herkes uğuldamaya başladı ve elinizdeki kadehleri alıp sizi odaya ittirdiler.
İkinizde yapmanız gerekeni biliyorsunuz. Yapmak istediğinizi de. Ancak sen nasıl başlaman gerektiğini bilmiyordun.bu yüzden Erwin seni kucağına alıp yanınızdaki masaya oturttu ve seni rahatlatmak için olabildiğince nazik olmaya çalışarak seni öpmeye başladı. Bu yavaşlığı seni delirtip bir an önce yapmak istemene sebep oluyordu. İkinizde havaya girdiğinizde Erwin gömleğinin düğmelerini açtı ve gömleğini çıkartıp bir kenara fırlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Attack On Titan Preferences
Fanfiction+18 KISIMLAR VARDIR RAHATSIZ OLACAKSANIZ OKUMAYIN LÜTFEN !!!