Birlikte tatile gidiyorsunuz 🔞

2.2K 135 71
                                    

Birlikte tatile giderseniz; 

Levi'ın ve Yelena'nın bölümü biraz One-shot tarzı oldu. 

Sadece Yelena bölümünde NSFW🔞🔞 Uyarısı 🥴 

Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar 

(2. Part gelecek 💛)

Levi 

"Tatile gitmek zorunda mıyız ?" 

"Hadi ama Levi dinlenmek bizim de hakkımız. Biraz kafa dinlemek istiyorum."

"Sessiz ve huzurlu bir tatil olur umarım."

"Evet, ama biz eğlenmeye de çalışalım olur mu ?" 

Levi homurdanarak yüzünü çevirdi. 

"Hadi ama biraz otelin havuzuna girip açık büfeyi dolaşarak yeter. Lütfen" 

"İyi, tamam" 

Valizinizi hazırlayıp otele geldiniz. Akşam geldiğiniz için ilk önce valizinizi boşaltıp üstünüzü değiştirdikten sonra hemen uyudunuz. Ama sabahın ilk ışıklarıyla Levi'ı kolundan tutup otelin açık büfesine götürdün. 

Birlikte kahvaltı yaparken sen günün geri kalanında ne yapacağınızı düşünüyordun. Levi ise bir an önce odasına geri dönmek istiyordu. 

Kahvaltınız bittikten sonra odanıza döndünüz. 

"Havuza mi yoksa denize mi girelim ?" 

"Deniz pistir, havuza girelim"

Levi'ı onayladıktan sonra mayolarınızı giyip havuza geçtiniz. 2-3 saat havuzda yüzdükten sonra akşam üstü yaklaşınca birlikte havuzdan çıkıp odanıza gittiniz ve sırayla duş aldınız. 

"Akşam yemeği saati yaklaşıyor. Açık büfeye gidelim mi ?" 

"Hayır, aslında otele yakın bir yerde güzel bir restorant buldum. Gitmek ister misin ?" 

Levi'ın bu teklifine çok şaşırmıştın, çünkü seni kolay kolay bir yere böyle davet etmezdi. 

"Şey, olur tabi. Üstümü giyip hazırlanayım." 

Sen üstüne yazlık bir elbise giymiştin. Levi ise kolsuz bir tişört ve şort ile karşında belirdi. Birlikte odadan çıktınız ve Levi'ın bahsettiği restoranta gittiniz. Sahil kenarında ama oldukça lüks görünümlü bir restoranttı. 

Birlikte oturup yemeğinizi yerken göz ucuyla Levi'a baktın. Oldukça mutlu ve halinden memnun görünüyordu. Levi mutlu olsa bile bunu belli etmeyi sevmezdi. Bu yüzden onu mutlu görmek seni de mutlu etmişti. 

Yemeğiniz bittikten sonra otele geri döndünüz. Saat iyice geç olmuş ve balkonunuzda harika bir manzara gelmişti. Levi balkonda sigarasını içip manzarayı izliyordu. Sen balkona elinde 2 fincan çay ile geldin ve birini Levi'ın önüne koydun. 

Levi senin geldiğini görünce sigarasını söndürdü. Çünkü rahatsız olmanı istemedi. Levi'a dönüp konuşmaya başladın. 

"Şey, benimle tatile gelmeyi kabul ettiğin için teşekkür ederim. Umarım iyi vakit geçiriyorsundur."

"Şüphe mi ediyorsun ?" 

"Yok şüphe değil de...pek mutlu görünmüyordun. Yani gün içinde." 

Kafanı kaldırıp Levi'a baktığında gülümsediğini gördün. Fark etmeden şaşkınlıktan ağzın açılınca, Levi'ın ağzından hafif bir kıkırtı çıktı. 

"Daha ilk günü olmasına rağmen oldukça güzel bir tatil geçirdim. Ama biliyorsun pek mutluluğumu belli edemiyorum." 

"İyi vakit geçirmene sevindim." 

Attack On Titan PreferencesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin