,, felelsz vagy mersz? "

135 14 4
                                    

Elsőnek egy lány kérdezett, Georgeot választotta..
Lány: felelsz vagy mersz?
George: merek-vágta rá azonnal.
Lány: akkor csókolj meg!
George: oké

Dream miközben csókolja volna meg George a csajt elé dúgta a fejét ( ne kérdezzétek ez honnan jött)
És George őt csókolta meg.. George felállt Dream
Elé... Mivel nem volt annyira berúgva ezért tudta hol van és ki állt előtte. Mivel Dream egy kicsit magasabb volt Georgenál ezért George lábújjhegyen állt előtte. Dream megfogta George kezét és a lenti nappaliba vitte ahol még hosszasan csókolóznak aztán Dream leültette Georgeot az kanapéra és mellé ült George azonnal Dream ölébe hajtotta a felét és elaludt. Dream fel akart kelni de látta hogy George elaludt, gondosan tett egy párnát a feje alá és be takarta, visszament az emeletre és egész este játszottak, miután mindenki hazament George még nyugodtan aludt a kanapén. Dream megvárta míg felébred, addíg fekete teát és gofrit csinált neki. George felkelt..

George: Dream.. Komolyan csókolóztunk este?
Dream: igen George.. Igen

Dream ment már volna a reggeliért de George utána szólt...

George: Dream...
Dream: igen George?
George: szeretlek...
Dream: én is George...

Itt csend lett..

George: Dream... Te tényleg szeretsz?
Dream: igen, én tényleg szeretlek George...
George: oww Dweam
Dream: talán vagy az én kicsi gogym :3

Dream oda ült a kócos George mellé és összebújtak.

George: Dweam.. Fázok..
Dream: várj egy kicsit

Dream hozott neki egy aranyos kis pulcsit, kék volt, az újai pedig zöldek. George azonnal fel is vette.

Dream: na, hogy tetszik?
George: nagyon meleg, és puha.

Dream rá mosolygott. George ezt úgy viszonozta hogy bekapcsolta a Netflixet és Dreamhez bújt, be takarták magukat egy vékony takaróval és egész délelőtt sorozatokat néztek. ..







A helyzet az hogy nem tudom.. Visszajelzést kérek mert nem tudom milyen s sorozat. Kritikát is elfogadok. Na még folytatom addíg is byeee





Hiányozni Fogsz [Befejezett]Onde histórias criam vida. Descubra agora