Igen, vagy nem?

121 14 2
                                    

A romantikus pillanatot egy kopogás szakította félbe, Dream kibújt George mellől és kinyitotta az ajtót. Wilbur volt, azt mondta hogy Dream meghívta ebédre. Csak hogy az ebéd nem állt sehol. Dream behívta Wilbur és együtt, Dream, Wilbur és George együtt elkészítették az ebédet. Leültek és lassan megették amit főztek. (Igen, itt nem jutott eszembe kaja) Wilbur ebéd után hazament, megint kettesben maradt Dream és George. George felment Dream szobájába és leült.

George gondoltai:
Milyen aranyos kis szoba, szép zöldek a falak és minden illatos.

Nagyon bele feledkezett a gondolkodásba, lefeküdt Dream ágyának a bal felébe és szép lassan elaludt. Dream addíg mosogatott. Amikor végzett George még mindíg aludt. Fel ment hozzá és óvatosan lefeküdt mellé, most látta csak hogy George egy fél fejjel alacsonyabb nála.

Dream gondolatai:
Aranyos, alacsonyabb és cuki a haja is... Éppen jó pár lenn....

A gondolatait George szakította félbe, oda bújt Dreamhez, átölelte. Aztán Dream is elaludt. Aludtak 2 órát összbúja majd George felébredt. Furcsa érzése támadt attól hogy átöleli Dreamet. Meleg és jó érzés volt. Dream is felébredt, és egymásra néztek...
George gondoltai:
Csodálatos zöld szem pár borzolt szőke haj és még magasabb is nálam... Nekünk együtt kell lennünk

Dream gondoltai:
Aranyos barna szemek, fluffy(bocs ha rosszúl írom) haj és szeplő az orra tájékán, imádom imádom imádom... Csak magamnak akarom ezt a srácot.

Percekig bámulták egymást de aztán George kiszállt az ágyból,le ment a lépcsőn nyomában Dreammel.George a lépcső aljánál már ment volna a konyhába de Dream visszafogta...
Dream: George! Állj!
George: mi a baj Dream?
Dream: mondanom kell valamit...
George: mit?
Dream:George
... Én sz-sz-szeretlek
George: ...
Dream: ügye nem baj?... Ügye?..
George: ...
Dream: George.. Válaszolj, igen vagy nem?

George alíg tudott kinyögni valamit a száján az örömtől, az nem is kérdés hogy elpirult e... Aztán megszólalt

George: n-nem... DREAM ÉN IMÁDLAK ÉS CSAK TÉGED AKARLAK
Dream: George.. Ezt komolyan mondtad?
George: igen Dream igen..

Abban a pillanatban egymás karjába ugrottak és sokáig csókolóztak. Végül már mindketten sírtak az örömtől...

Okés, nem tudom hogy ez így jó e nektek hogy így a gondolatokat is leírom, ez a rész sem lett a leghosszabb de egy résznek éppen megfelel. És igen, tudom, hogy ez a rész hatalmas késéssel jött dehát megkezdődött a suli, minden hétvégén lesz rész ha van időm, majd fohtatom byee<3

Hiányozni Fogsz [Befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora