8. I love you, teddy bear □

21 6 0
                                    

Yoongi Pohl.
Když jsme se osprchovali, tak jsme se šli mazlit. Milujeme mazlení. Mělo to hezkou atmosféru, dokavaď nebyla večeře. Přišli jsme na večeři za ruce a posadili se vedle sebe. Jin nám naložil každému 4 kousky sushi. S chutí jsme sushi snědli a přesunuli se do obýváku. Jin chce nahrát nějakej vzkaz pro ARMY'S nebo co. ,,Hlavně žádnej Yoonseok!" Řekl Jin než zapnul kameru. Tak jsem si tedy od Méďy odsedl. 3, 2, 1 teď. ,,Ahoj ARMY'S. Mrzí nás že tu dneska nejsme všichni. To taky vypovídá, proč dneska nevyšel RUN. Taemu je špatně a není schopný s námi vykonávat aktivity. Přejeme všem krásné jaro!" Řekl Jin a vypnul kameru. ,,Teď to jen postnu na ig, na Vlive na Twitter a na weverse!" Řekl Jin a začal přehrávat video do počítače. ,,U toho už bejt nemusíme. Jdem!" Řekl jsem a vzal Hobiho za ruku. Šli jsme zase na mazlení. Tentokrát jsme zhasli a zapnuli modré světlo. Bylo to příjemné. Být se svojí láskou, cítit jeho teplo, Milovat ho.

Hoseok Pohl.
Modré světlo bylo příjemné na oči, až se mi z toho chtělo spát. Usnul jsem tedy v Yoongiho náruči.

Seděl jsem na gauči a přišel ke mě Yoongi. ,,Ty jsi taky vůl že jo!" ,,Co se stalo?" ,,Co to rozbité světlo!?" ,,Jaké",,NEDĚLEJ ZE MĚ VOLA. ROZBIL JSI MI SVĚTLO TY DEBILE!" ,,NEVÍM O ČEM MLUVÍŠ TY KRYPLE!"

Ze snu jsem se hned probudil. Ale takovým stylem, že jsem sebou cuknul jak při sexu. Proboha, jsem zkažený. Yoongi vedle mě byl vzhůru a sledoval mě. ,,Medvídkies?" ,,Zdál se mi zlý sen!" ,,A o čem?" ,,Pohádali jsme se..." ,,To se nikdy nestane!" ,,Vážně?" ,,Mhm!" ,,Mám tě rád!" ,,I já tebe, Pojď spinkat!" Řekl yoongi a já se zachumlal do deky, kterou jsem při snu odkopal. Za nedlouho jsme už spali oba.

12:42
Probuď se Hobi, vnímáš mě?! HOBI.

Instagram notification ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat