10. hospital pt. 2

17 4 0
                                    

Seokjin Pohl.
Už jsme přijeli a přiběhla sestra. ,,Co hledáte?" ,,Pokoj 201!" ,,Hoseok Jung?",,Ano!" Sestra nás tam dovedla a když jsme vešli do pokoje, zpozorovali jsme Yoongiho jak drží Hobiho za ruku. Prostě awww. ,,Ahoj. Jak mu je?" ,,Blbě! Vůbec nereaguje!" Řekl Yoongi se slzami v očích. ,,Snad si nemyslíš že za to můžeš ty?" ,,Mhm myslím!" Řekl a div udržel slzy. Sestra odešla a já Yoongiho obejmul. ,,Bude to fajne!" Řekl Namjoon. Usmál se a pustil Hobiho ruku.

Yoongi Pohl.
Když Jin zpozoroval druhou postel tak se zamračil: ,,Nemůžeš tu být! Nejsi nemocný!"  ,,Já
Tu chci být se svojí lás- kámošem!" Řekl jsem a podíval se na hodiny. Jin se zasmál ale hned se zase zamračil. ,,Jdeš s námi domů!" ,,Ne!" ,,Yoongi rychle si to rozmysli než umřeš!" Řekl Jimin a usmál se. ,,Tak fajn no...." Řekl jsem a šel s nimy domů. Promiň méďo.

Doma mě něco napadlo.

Pro méďu:
Hobi. Miluji tě. Brzy se uzdrav medvídku. Bohužel jsem s tebou nemohl celou dobu být. Těším se až budeš doma. láskou: Jen tvoje koťátko ♡

Papírek jsem si dal do šuplíku. Až se k němu zase půjdu podívat tak mu to dám na stůl. Snad na mě nezapomene. Spousta lidí totiž mělo kómat a pak zapoměli všechno. Ani své jméno nevěděli.

Protože jsem měl mizernou náladu a nechtělo se to srovnat tak jsem si pustil na netflixu nějakej film. Co to bylo? Nejakej čaroděj. Jo zaklínač. Zkouknul jsem asi 3 kapitoly než jsem usnul. Spalo se mi špatně. Vedle mě bylo prázdno.

Probudil jsem se poměrně brzo s úplně mokrým polštářem. Buď jsem brečel nebo slintal. Obojí je dost možný. Posadil jsem se a zpozoroval hrnek kakaa na nočním stolku. Vedle něho papírek.

Yoongi.
Když jsem šel probudit, všimnul jsem si že brečíš. To bude dobrý. My všichni jsme teď v depresích. Ale musíme to zvládnout. Na depresi pomáhá kakao. Dej si.
Jin.

Nad vzkazem jsem se usmál a napil se kakaa.


Instagram notification ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat