Hermiona:

Ahoj,jsem Hermiona Grangerova,a jsem žačkou Nebelvíru. Můj kluk je Ron(křestné jméno Ronald)Weasley,a můj nej kámoš je Harry Potter a Ginny Weasley(křestné jméno Ginerva). Můj nepřítel je Draco Malfoy. A právě jsme v Bradavicích. A co se nestane,mě a Malfoye vybrali jako primuse. Proč?! Právě si nás zavolal Snape s Mcgonagallovou. A řekl nám že budeme na jednom patře, a budeme mít společenskou místnost spolu a pokoje budeme mít rozdělené. Aspoň něco pozitivního. A už nás tam vedou. Je to celkem hezké místečko. Už hledám pokoj s jménem Grangerová. Jo mám ho!



____________________________________________________________________



Draco: 

Už se představím. Jsem Draco Malfoy,a jsem ve Zmijozelu a jsem i Zmijozelským princem. Nechodím s nikým, jen mám nej kámoše Blaise Zabiniho.Jsem jmenován primusem a Grangerova primuskou. Super. Budeme spolu na pokoji ROK! No aspoň si užiju. Je to hezký v společenské místnosti primusů. Hledá svůj pokoj ta knihomolka. Ale máme si říkat jménem.  První mínus. A další je že máme pokoj hned vedle sebe. A ona mi má říkat Draco. A já jí Hermiono. Budu muset vymyslet přezdívku. Je to moc dlouhé jméno. Třeba Hermo. Hej Hermo! Dobrý!  Ne to je hnusné i ode mne. No stačí.



____________________________________________________________________



"Ahoj,Draco!,, zařve Hermiona přes dveře na svého spolubydlícího.

"Hermíno nech mě! A vůbec, kolik je?,, odpoví jí rozespalí Draco.

Je sedm,ale Hermiona si řekne že, ho vystraší tím, že mu řekne že prošvihl snídani. 

"Zaspal jsi snídani! Je osm! Za deset minut máme být ve sklepení! Dělej.,,

"Nemohla jsi mi to říct dřív?! Za tohle budeš litovat!,,

"Hmmmmmmm.......ne!,,zasmála se Herm.

"Ale jo!,, "Nenenenene. Musíš si mě chytit!,,

A běžela do společenský místnosti a najednou se ocitla ve vzduchu.

"Říkala jsi že si tě mám chytit tak jsem splnil. A navíc jsi mi lhala! Je sedm,ne osm! A teď tě zlochtám,,

"Ne, nech mě prosím.,, řekla Herm když Draco na chvíli přestal. 


*Tak a je tu první kapitolka a budu ráda za každý koment,vote,a názor;) Snad nevadí že je tak krátká ale budu se snažit je dělat delší <^3

Jednou to tak být museloKde žijí příběhy. Začni objevovat