Už mu chce Hermiona říct dlouho že ho miluje takže teď má svou možnost.
"Přestaň!,, Vykřikla
"Jen když mi řekneš tvé tajemství.,,
"ANI MĚ NEHNE!,,rozkrikla se.
"Prosím nikomu to neřeknu,,odpověděl s tim jeho usklebkem.
"Milujitedracomalfoyi.,, zdrmolila.
"Nerozumim ti.,, moc dobře věděl co řekla. On to k ní taky cítil.
"Že žádné nemám.,,zkoušela to zakrýt.
"Já ti rozuměl.,, " Tak to můžeme spolu zkusit?,,"ok,ale teď jdu do sklepení lásko moje<3 a dej mi vědět jestli se ti líbí různé přezdívky,,
Tak odešel. A asi po deseti minutách se k oknu snesl malý výr. Herm poznala že je Dracovo tak ho pustila dovnitř, ale sovička neletěla za ním ale za ní. A dostala tento dopis.
A ani nevěděla že ten ples je. A tak Odpověděla na stejný pergamen
Musela jít za Brumbálem. Cítila to.Ale nešla.
"Malfoyi,co tu děláš?,, zeptala se Ginny Draca,který šel do svého pokoje.
"Emmm.... do svého pokoje?,,"Jo já zapomněla. Promiň,,Odpověděla Ginny.
"Hesloóo?,,řekla podobizna." Eh..jo už vím. Zmije jako zmijozel a lev jako Nebelvír?,, " to se mě jako ptáš? Jděte!,, "HEJ ZRZKO,HEJ DRACO!,,zaslechli ti dva nepřátelé. Byl to Blaise Zabini. A s nikým jiným než s Míny. Míny je Blaisovo holka, je z havraspáru. A hned za nimi jako v závěsu Pansy. "Drááčkuuu s kýýým jdeššš na plessss?,,"No Pansy, víš že jdu s Astorií.,,"Aha.Tak proč jsi mi psal jestli půjdu s tebou?!,, ozval se Hermiony hlas. "Víš že primus a primuska mají jít spolu!,,"Promiň Hermiono. Já zapomněl. Půjdu napsat Astorii že s ní nejdu. Stejně, ona je také primuska,a jde s Eddiem.,," No vidíš a teď Ginny pojď ty Draco nevím kam chceš, a Blaisei a Míny jděte pryč. Přijďte za hodinu. Teď musim s Ginny probrat něco co byste vy dva neměli slyšet. A Draco pojď dovnitř! Chci aby jsi to slyšel i ty, jelikož jsi mi řekl ještě než jsi odešel abych se rozhodla.,," rozhodla?,,zeptala se Ginny. "Ano Ginny, proto jsem chtěla aby jsi přišla.,, "Aha,, Odpověděla Ginny která to ještě nevěděla, nevěděla co má očekávat,nevěděla jestli to souvisí s Malfoyem,ale bála se že jo. Když se ocitli vevnitř tak konečně někdo promluvil. "Taaaak co mi chcete tak nutného říct!,,"No Ginny my...m-my ...... aaah řekni jí to Draco, a Ginny řekni mi že mě nebudeš za to nenávidět,, odpověděla. "Zrzko,chodíme spolu,uznáváme že jsme udělali velkou ptákovinu,ale cítíme to oba dva stejně,a milujeme se,, "moc,, dodala Hermiona."neeeee to jste neudělaliiiiiii,,"jo udělali tady máš důkaz,, a polibili se. "Dobře Miono, věřím ti ,a zůstávám tvá nej kámoška. To není důvod proč se odloučit. Ale Ron ti dnes chce poslat sovu o plesu. Já mu řeknu že Primusové mají jít spolu.,,"Díky Ginny, jsi kámoška.,, a s tímto Ginny vyhnala že chcou nějaký čas pro sebe.
*Tak jak jsem slíbila,tak je delší kapitola. Omluva za chyby,a tak. Jinak názory?<3*
Vaness
ČTEŠ
Jednou to tak být muselo
Short Story"Já tě nechci ztratit!" "Já tě taky nechci ztratit ale on ti ublíží!"