Tenten se posadila vedle něj a položila na postel tác s jídlem , který obsahoval sendviče a pomerančový džus. Měl hlad , ale neměl náladu jíst.
" Jsi v pořádku ? " Zeptala se , když mu jemně přiložila studený obklad na lícní kost.
Chlad ho štípal na pohmožděné kůži , což ho přimělo , aby se po kontaktu odtáhl.
" Kdo byl ten chlap ? " Dožadoval se odpovědi.
" Jaký chlap ? "
" Ten chlap s tím velkým úsměvem na tváři ! "
Výraz Tenten se změnil z údivu na podráždění , když jeho hlasitost rostla.
" Nekřič na mě ! Nevím , kdo ten chlap je. Máš s ním nějaký problém ? " Praštila mu studený obklad do obličeje a vysloužila si od něj grimasu.
" Aspoň si on a jeho přítelkyně užili rande a dobrou večeři ! Seděli u stolu vedle našeho , víš ? Sledovala jsem je celou dobu zatímco ty ses rval ! "" TENTEN ! " Vykřikl , když stiskla obklad silněji.
" Proč se mě proboha ptáš na toho chlapa ? Co s ním mám společného ? Jsi divný ! "
Vzal si od ní studený obklad a uvědomil si , že by mohl skončit s větší bolestí , kdyby pokračovala v " léčbě první pomoci. "
Takže ten chlap byl u vedlejšího stolu. Co jsem si to myslel ? Pomyslel si." Takže ho neznáš ? " Zeptal se ještě jednou pro jistotu.
" Jsi hluchý ? Neslyšel jsi , co jsem právě řekla ? "
" Slyšel. "
" Tak co myslíš ? "
" Asi ne "
Tenten se sarkasticky usmála.
" Sněz ty sendviče. Udělala jsem je , tak neplýtvej jídlem. Nebo uvidíš. " Odešla do koupelny.
Poslušně se zakousl do sendviče.
.......
Shikamaru zakašlal , aby skryl svůj smích. Neji si povzdechl a opřel se , když podepsal všechny papíry. Proč se vůbec obtěžoval mu to říkat ? Stejně mu to nepomohlo. Věděl , že dostane líný povzdech , nebo škádlivý smích. Možná jen hledal někoho , kdo by s ním souhlasil , že jsou dívky velmi děsivé , když jsou rozzlobené.
" Takže tě vyrušil chlap , o kterém sis myslel , že balí Tenten , ale ukázalo se , že byl sám na rande ? " Řekl Shikamaru. " Jinými slovy , tvá představivost pracovala do předu. "
" Zábavné , že ? "
" Vsadím se , že když jí uvidíš u toulavého psa , budeš žárlit. "
" Jsem divný , já vím "
Sakura otevřela dveře. Spěšně vešla a zabouchla je.
" Sakura-chan ! Mohlo mi to useknout prsty , víš ? " Stěžoval si Naruto , když jí následoval.
" Řekla jsem ti , abys za mnou nechodil ! " Podrážděně zavrčela.
" Nechte toho vy dva " povzdechl si Neji. " Sakuro , máš pro mě něco ? "
Když byla Sakura v kanceláři , šlo jen o práci. Nevtrhla by dovnitř jen , aby si Neji vyslechl její hádku s Narutem.
ČTEŠ
Téměr dokonalé ( DOKONČENO)
HumorDokončeno Co všechno způsobí poslední vůle Hizashiho Hyugy ? A co s tím mají společného Tenten a Neji ? Fanfikce na Nejiten typu , co se škádlívá , to se rádo mívá. Plná romantiky , humoru , ale taky dojemných chvil. ❗Tato kniha není moje , přelo...