Necunoscut bagacios

13 3 0
                                    

Mergeam pe pamantul ud si stralucitor de la ploaie si luminile provocate de masini. Stelele ieseau la iveala iar luna statea ascunsa dupa nori, dar chiar si ascunsa, lumina ei putea lumina catusi de putin strazile. Toata lumea se grabeste sa ajunga acasa din cauza ploii. Fug pe langa mine si ma privesc cu atata scarba de parca sunt o ciudata, si chiar si asa, nu ma intereseaza...
Ajung in fata blocului meu. Hainele imi sunt ude si parul la fel. Aprind o tigara, ma asez pe o banca si privesc ploaia ce cadea usor pe asfaltul rece.

- Nu ti-a spus mama ta niciodata sa nu fumezi?

Privesc in dreapta mea si vad un tip inalt imbracat in negru, cu fata alba ca laptele, parul negru si ciufulit cazand putin peste ochi. Se aseaza langa mine si isi scoate si el o tigara. Ma prefac ca nu lam auzit si imi vad de treaba.

- Strica sanatatea, curand vei avea probleme cu plamanii.

Spune cu privirea tintita la ploaie. Intorc capul ca sa pot vedea mai bine cine insista sa imi vorbeasca. Baiatul scosese tigara din gura, ridica capul in sus si pe gura lui iesisesi fum de la tigara. Nu stiu de ce, dar am vrut sa il imit, am ridicat capul sa privesc si eu stelele si sa simt cum imi ating fata stropii de apa.

- Ce tacuta esti, ti-a taiat pisica limba?

- Bagacios si glumet, oare de ce nu ma mira...

Observ un suras provocat de persoana de langa mine, nu stiu de ce dar am zambit la reactia baiatului. Nu trecusesi mult timp si imi sting tigara. Ma ridic de pe scaun ca sa pot intra in apartamentul unde locuiam

- O seara frumoasa, draga necunoscuta...
Spune el cu un mic zambet pe fata

- Si tie la fel, necunoscut bagacios

- Si tie la fel, necunoscut bagacios

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
The Boy Of The NightUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum