Imi vei lipsi...

4 1 0
                                    

Sunt trezita din cauza telefonului ce nu inceta din a vibra, verific sa vad cine imi strica somnul meu dulce, deschid telefonul si pe mijlocul ecranului observ un numar necunoscut

- Alo?

Nu raspunde nimeni, insa aud sunete de salvare si multa lume agitata, iar lucrul acesta imi dadea fiori.

- Cine e la telefon?
- Doamna Kim Younmi?
- Da, eu sunt. Ce s-a intamplat?
- Sora dumneavoastra a mimerit intr un accident foarte grav

Auzind acele cuvinte imi curge o lacrima pe obraz si mainile incepu sa imi tremure

- Unde va aflati?
- Pe strada ****

Nu stau mult pe ganduri si inchid telefonul, imi iau doar o geaca si fug repede catre adresa spusa de acel necunoscut.
Ajugand acolo si vad o multime de oameni agitati si ingroziti, fug spre acea inbulzire de oameni si o vad chiar pe ea. In acel moment am simtit cum mi se distrugea inima "AIKOOOOOOO" am tipat fara sa ma controlez. Asfaltul era plina de sange iesind din capul ei. Nu vreau sa o pierd, e unica persoana care mia mai ramasa, unica in care puteam sa am incredere si unica la care tineam cu adevarat.
Nu mai puteam sa aud sau sa vad nimic, tot ce vedeam era sora mea moarta. Ma intorc si vad medicii care tot ce faceau era sa stea si sa se uite la mine

- De ce stati? Faceti ceva, nu puteti sa o lasati sa moara
- Ne pare rau, ea este deja moarta, nu putem sa ii facem nimic
- Nu, e imposibil asa ceva...Va rog, salvati-o, va platesc cu cat vreti, platesc si triplu daca e nevoie, doar salvati-o. Nu pot sa o pierd, nu acum
- Domnisoara, fata nu are puls, nu avem cum sa o mai salvam

La acele cuvinte am inceput sa plang si mai tare, nu stiam ce sa fac si ce asi putea sa fac. Fara sa vreau, ridic capul si observ tipul de aseara, necunoscutul bagacios. Nu stiu ce cauta acolo, dar stiu ca nu avea nici o expresie pe fata, se uita de parca nu avea regrete sau macar putina mila.
O analizez mai bine pe Aiko si e clar ca nu a fost un accident, avea un glont in cap si nu stiu de ce dar baiatul din fata mea imi dadea fiori, faptul ca nu are nici o reactie si  ca mereu il gasesc acolo unde sunt si eu de parca ma spioneaza..ma sperie. Poate ca nu gandesc limpede, dar sunt sigura ca cineva a omorat-o cu intentie.
In acel moment mam sculat de langa sora mea si mam apropiat de el.

- Tu ai facut-o, nu e asa?

El nu sculpteaza nici o emotie pe fata, iar asta incepe sa ma enerveze mai rau

- Recunoaste, tu ai facut-o!

Baiatul avea niste ochi negrii ce te faceau sa te scufunzi in ei fara sa vrei, parca incerca sa te hibnotizeze, iar faptul ca isi pastra calmul si nu imi dadea nici un raspuns, nici macar o emotie ma agita prea mult.

- DE CE AI FACE ASTA, CU CE TI-A GRESIT??? ESTI UN NEMERNIC, EA E TOT CE MIA RAMAS SI TU MI AI LUAT-O

Lacrimile mele cadeau pe obrazul meu palid si rece iar mainile imi tremurau fara incetare. In acel moment eram extrem de nervoasa si nu ma puteam controla, il loveam pe strainul din fata mea cu pumnii si lacrimile apareau din ce in ce mai mult. Brusc simt cum doua maini ma tinea de manile mele ca sa nu mai pot lovi, mainile lui ma imbratiseau iar eu chiar aveam nevoie de o imbratisare in acel moment. Nu ma facut sa uit de probleme, doar daca inchid ochii o vad pe Aiko ranita pe asfaltul rece, iar faptul ca nu o pot ajuta cu nimic ma doare si mai mult..

 Nu ma facut sa uit de probleme, doar daca inchid ochii o vad pe Aiko ranita pe asfaltul rece, iar faptul ca nu o pot ajuta cu nimic ma doare si mai mult

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.



Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 28, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

The Boy Of The NightUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum