Eğitim

4 0 0
                                    

Utku'nun yiğit ve meteyi eğitmeye ikna olmasının üzerinden 2 ay geçmişti. Yiğit ve Mete iyi bir ilerleme kaydediyordu. Utku neredeyse bildiği her şeyi öğretmişti. Sadece bir hareket kalmıştı. O da sekreter osssoruktu.

Utku: Evet beyler, bugün son olarak size sekreter ossoroğu öğreteceğim. Sekreter ossorok, çok ince frekanstan bir gürültü yayar. Bu rakiplerinizin kulak zarını patlatır ve sersemletir. Pozisyon alın işte başlıyoruz...

Mete ve Yiğit gödlerini açıp hızlıca domaldılar.

Utku: Sekreter ossoruğa ulaşmak için gödden çıkan havanın alanını daraltmanız gerekir. Islık... Ama gödden çıkan ıslık.

Mete ve Yiğit göd kaslarını sıkıp ıkındılar.
FİYÜÜÜÜ

İlk denemede başarmışlardı. Onlar bu iş için biçilmiş kaftandı.

Mete: Sekreter ossoroğu da tamamladığımıza göre biraz benegli göd avına çıkalım :}

İkisi utkuyla göd selamı yapıp ossoruk jipine bindiler.

Yiğit: Dereköyde yoğun bir benegli göde rastlanmış. Sür mete...
...

Dereköye ulaştıklarında her yer harabe gibiydi.  Benegli gödler ortalığı darmadağın etmişe benziyordu. Ve tek bir yaşam belirtisi bırakmamışlardı.

Yiğit: TÜM KÖYE BENEG BULAŞTIRMKŞLAR
Mete:Sakin ol bunun için eğitildik hepsini yok edicez.

Bunu dediği anda ordu gibi bir benegli göd üstlerine çullandı. Benegli gödlerin ossoruğunu solumamaları gerekiyordu. Yoksa onlar da benegli göde dönüşürdü. Mete ve Yiğit öncelikle ossoruk roketiyle yüksek bir çatıya çıktılar.
Mete: ACİLEN OSSORMALIYIZ.
Yiğit: SEKRETER OSSOROĞU KULLANIYORUM. KAPAT KULAKLARINI!!!!

FİYUUUUU

Sekreter ossorukla tüm benegliler sersemlemişti.
Yiğit: METE OSSORUK DALGASINI GÖNDER. HEPSİNI YOK ETT!!!

Mete gödünü açıp son gücüyle ıkınıyordu. Aniden götü patlarcasına bir ossoruk fırladı. Hatta bir kaç avuç asidik özellikli bog bile fırlamıştı...Cıvıg...

Yiğit tüm beneglilerin yok olduğunu görünce gülerek: O ne leeen

Mete:EIIIHHH

İkisi de görevini başarıyla tamamlamıştı. Artık benegli gödlerin sonu yaklaşıyor gibiydi. Tabi mutasyon gerçekleşmezse...

tu bi kontunyed

GÖDDEKİ BENEGLERWhere stories live. Discover now