Ossoruk idman merkezinde yakalanan benegli gödlerden sonra eski benegli göd savaş timi Merkez Gödde birleşmişti. Yöneticilerden bunun çözülmesi için yoğun baskı vardı. Meteyle Yiğit savaş timinin lideriydi.
Yiğit ekibe:
Bu beneglerin nereden geldiği hakkında bilgi toplayan var mı?Eski beneg adındaki gizemli dedektif elini kaldırdı:
Efendim Doğukentteki eski beneg merkezinin tekrar dirildiği hakkında bir söylenti var. Üyeleri Dereköyden peynirdereye kadar yayılıyor. Öncekinden daha kötü bir salgınla karşı karşıya olabiliriz.
Mete sinirle ayağa fırladı: Böyle bir şeyi yenmemiz mümkün değil! Önceki salgında üyeler Sadece doğukentten geçiyordu şimdi Dereköyle peynirdereye yayılmış! Nasıl başa çıkarız!
Yiğit Meteyi yanına çağırdı ve:
Sanırım dediğin şeyi yapma vaktimiz geldi...
...
2 gündür Mete ve Yiğit peynirderenin uçsuz bucaksız dağlarında onu arıyordu. Ossoruk üstadı Utku...
Yiğit: Son yaptığımız şeyden dolayı bize yardım edeceğini sanmıyorum
Mete: En iyisini dilemekten başka çaremiz yok...*2 yıl önce*
Utku: METE YİĞİT! BU YAPTIĞINIZ HİÇ KOMİK DEĞİL
Mete ve Yiğit kahkaha atarak:
Biz gülik
Utku: Ossoroğumun ne kadar kuvvetli olduğunu unuttunuz sanırım!!! Nasıl yemeğime bol acılı kuru fasülye katarsınız!! TÜM PEYNİRDERE YOK OLABİLİR!!!
Utku acılar içinde kıvranıyordu. Midesinden gelen garip sesler onu önce çevresindekiler sonra kendisi için korkutuyordu. Utkunun ossoroğu gerçekten de çok güçlüydü 1000 tane ossoruk fedaisinin yıkamadığı Beneg ordusunu tek fıstıyla dağıtırdı. Mete ve Yiğit gerçekten yaptıklarının farkında değildi.Utku: KAÇINNNN GELİYORRR!!!
*GUİK GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKK*
Utkunun götü patlamış ve 200 kilometre çapındaki tüm yaşamı yok etmişti Mete ve Yiğit Ossoruk geçirmez karargahta oldukları için şanslıydı lakin Utku bir daha ossoramayacak ve bu güçlü ossorukla birlikte öldürdüğü 10.000 askerin acısıyla yaşayacaktı.Bu acıya dayanamayan ossoruk üstadı ege kendini peynirderedeki en yüksek dağa arınmaya çekilmişti.
*Günümüz*
Mete ve Yiğit Utkunun kapısındalardı. İkisinin de kapıya tıklayacak cesaret yoktu. Zor da olsa bunu yaptılar.
Utku kapıyı açtığında büyük bir sinirle gödünü açtı ve ossoruk saldırısı başlatmaya çalıştı. Lakin unuttuğu bir şey vardı:
Gödü patlamıştı...Utku: Siz iki yavşağı kapıma getiren şey nedir.
Mete:Şeyy utku... Salgın geri döndü... Bizi eğitmene ihtiyacımız var...
Utku: Bana bin göd bulsanız bile olmaz. Artık umurumda değilsiniz...
Yiğit: Bizim için değil Utku. Halk için...Utku:Sanırım bana yaptıklarınızın farkında değilsiniz. GÖDÜM PATLADI SİZİN YÜZÜNÜZDEN!
Mete: Yaptığımız şeyi geri almayı...Derken yer sarsılmaya başladı bir grup benegli göd mete Utku ve yiğidin üstüne koşuyordu. Utku evine çekildi.
Mete yiğite bakarak:
Gödler açılsın :}İkisi de el ele tutuşarak ossoruk pervanesini oluşturdu havada dönerek yoğun bir güçle ossoruyorlardı. Kuru fasülye karışımı sayesinde gödleri durulmaz seviyedeydi.
5 dakika içinde benegli gödlerden eser kalmadı. Utku izlediği şeyden çok etkilendi:
Benim sizi eğitmeme ihtiyacınız yok gibi görünüyor.
Yiğit: Bir grubu yenmek zor değil Utku ama geçenkinden daha büyük bir salgın geliyor...
Utku: Eski günlerin hatrına :} GÖDLER AÇILSINN!!!!Devam edecek...
.