Çıldırg Benegliler

3 0 0
                                    

Eğitim tamamlanalı tam 1 hafta geçmişti. Bu 1 haftada Mete ve Yiğit sıkı antrenmanlar yapmış;büyük beneg baskını için hazırlanmışlardı. Son antrenmanlarından çıkmak için hazırlanırken Mete:
Gözümüzü felaket birer silaha çevirdik karşımızda durabilecek bir şey olduğunu düşünmüyorum.
Yiğit: Bilemiyorum Mete. İçimde kötü bir his var. Sanki kötü bir şeyler olacak.
Mete: Saçmalamayı kes ve aklına kötü düşünceler sokma.
Yiğit endişeli bir şekilde başını salladı.
Yaptıkları antrenmanda değişik osuruk türleri vardı. İlk gün patlatıcı osorok vardı ikinci gün yokedici osorok vardı son gün sekreter osorok vardı ama o osorokta herşey vardı. Mete ve Yiğit osorokmobile atlayıp beneg baskınından önceki buluşmaya doğru yola çıkmışlardı.
...
Tamı tamına 2 saattir yoldalardı. Etraf zifiri karanlığa bürünmüş yolu aydınlatan araba ışığı dışında herhangi bir ışık belirtisi yoktu.
Yiğit: Bu beneg baskınında kötü bir şey olacak gibi hissediyorum.
Mete:Yine başlama. Böyle konuşursan benim de motivasyonumun içine edersin. Aklını başında tut.
Yiğit: Sanırım bunu yapabili-
Derken ortalığı korkunç bir koku bastırdı. Mete ve Yiğit bunun onlara ait olduğunu biliyordu.

Yiğit : GÖDLER AÇILSIN!!!
Mete hemen arabadan atladı,götü patladı. Yarınlar yokmuşcasına cayır cayır osurmaya başladı Yiğit Mete'nin bunu halledebileceğini biliyordu. Yine de yardım etmek için arabadan indi.
-METE,DİNLEN! GÖTBOKU SALDIRISI BAŞLATIYORUM
Mete hemen osorok kalkanına sığınıp yere çömeldi. Yiğit götünü açtı ve  PATAKUTAFIŞSŞŞŞSSŞŞŞ eddi.
Etrafta 1 tane bile benegli kalmamıştı.
Tekrar arabaya bindiler. Yiğit soğutucudan 2.5 litre Pepsi çıkartıp bardaklara doldurdu.
+Bu ibneler de bi türlü bitmedi.
Mete çok sinirliydi. Tam kolayı içecekken Pepsi şişesini gördü:
+Cidden Pepsi mi aldın amk.
-Coca Cola 20 lira olmuş amk ne yapayım dedi yiğit.
Mete sinirine hakim olamayıp sessiz bir osuruk saldı. Yiğit kokuyu alır almaz bayılmıştı. Mete endişe etmeden arabayı baskın merkezine sürmeye devam etti.

devam edici hee

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Mar 20, 2022 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

GÖDDEKİ BENEGLERDonde viven las historias. Descúbrelo ahora