bez trička

85 9 0
                                    

Pov Karl: Když jsme se vzbudil tak u mé postele stál Clay a viděl jsem já si mě fotí nebo co?

,,Co to děláš?" Zeptal jsem se.

,,Fotím si tě" odpověděl mi.

,,Aha a proč?" Zeptal jsme se.

,,Protože jsi chtěl když spíš" odpověděl mi.

,,Aha ok jestli mě omluvíš půjdu ještě spát dobrou" se zývnutím jsem mu řekl.

,,Ok tak dobrou a čau potom přijď ok?" Zeptal se mě

,,Ok tak čau" odpověděl jsme mu.

Uběhlo asi 10 minut a já se rozhodl vstát. Když jsem sešel dolů po schodech tak u stolu seděl jenom Clay, Nick, Ranboo

,,Dobré ráno" řekl jsem ospale.

,,Spíš dobré poledne" odpověděl Nick.

,,Proč poledne?" Zeptal jsem se.

,,Se koukni na hodiny ne?" Zeptal se mě Ranboo.

Koukal jsem se na hodiny a fakt

,,Aha tak já si dám snídani no" řekl jsem klidně.
Dal jsem si kuličky s mlíkem(mě už nic jinýho nenapadlo srry). Když jsem dojedl tak jsem zapnul stream. Hrála jsem MC a každý se mě ptal jestli chodím s Nickem já už jim milionkrát řekl ,,ne" ale neposlouchali mě. Po asi hodině ke mě přišel Nick, Clay a Ranboo vypnul jsem MC a šli jsme si povídat.

KOMENTÁŘE:
,,Ať jsi dají pusu Sapnap a Karl"
,,Nene ať se rovnou líbají."
,,Ne pusu ať si dají!"
,,Jojo ať si dají pusu."
,,PUSU PUSU PUSU"
,,Pusuuuuu!!!" 
,,Jooooo PUSUUUUU"

Nevěděl jsem co dělat protože asi Nick byl v šoku.

,,Hele lidi už toho nechte" řekl Ranboo.

KOMENTÁŘE:
,,Tak ať si dají PUSINKU!?"
,,Jo ať si dají PUSINKU!?"

,,Nízká klusu dejte si pusu ať už konečně zmlknou prosím" řekl Clay.

,,Ok no" řekl Nick a šel ke mě a políbil mě. Měl jsem motýlky v břiše. Až se odtáhnul tak jsem se já k němu postavil a tu pusu mu oplatil.

Pov Nick: Když se ke mně Karl postavil a dal mi naoplátku pusu tak lidi na YouTubu začali šílet že jsme spolu. Po streamu se mnou chtěl mluvit Karl já souhlasil a šel jsem nejdřív se najíst a potom šel ke Karlovi na video a všechno fanouškům vysvětlit ale to bylo naopak když jsem tam přišel a viděl ho jak se převlíká. Byl zrovna bez trička já sem si musel zkousnout dolní ret protože byl tak sexy nemohl jsem tomu odolat.

Karlnap 😍Kde žijí příběhy. Začni objevovat